Als je geen aansteker oid hebt, probeer het niet met haarspray of deodorant.quote:
Oorzaak en gevolg lopen een tikje door elkaar heen hierzo. Feit is dat een aantal muggen binnen heb.quote:
Dacht dat muggen op lichaamsgeur af kwamen? Terwijl ik vanmorgen toch uitgebreid gedoucht heb.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef OriginalDirk het volgende:
Oplossing: Als je je balkondeur de hele avond open hebt geen licht aandoen binnen. Want daar komen ze op af.
Muggen komen op licht af, Als er geen licht is ( als je gaat slapen) dan komen ze op de warmte van je bloed af. als je met iemand slaapt in de zelfde kamer en je lichaams temperatuur is zelfs maar een 0.1 graad hoger dan de ander dan word jij gestoken en niet de anderquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dacht dat muggen op lichaamsgeur af kwamen? Terwijl ik vanmorgen toch uitgebreid gedoucht heb.
Die neiging heb ik dus ook, maar omdat het er een paar zijn denk ik erover om mezelf in te smeren met azijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:43 schreef On het volgende:
Als ik een mug op mijn kamer zie rust ik niet voor er een zwarte vlek tegen mijn muur zit. Ik heb nog wel wat fossielen van muggenkarkassen tegen mijn plafond plakken om de nieuwkomers af te schrikken.
wtf, sadist!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Hukkie het volgende:
Na het goddeloze weer van vandaag heeft Hukkie pas net zijn balkon deur dichtgedaan. Gevolg: Muggen!!
Klacht: Ben al drie keer gestoken.
Anti- klacht: Ben ik de eerste met een muggentopic dit jaar? Dat er nog vele muggentopics mogen volgen.
Ja he, ik wil niet de enige zijn die er last van heeftquote:
Dan komen ze er juist op af (jij eet toch ook graag van een schoon bord?)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dacht dat muggen op lichaamsgeur af kwamen? Terwijl ik vanmorgen toch uitgebreid gedoucht heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |