Muggen komen niet op licht af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef JJH het volgende:
Koop een uzi en schiet zo dood.
Verder ben ik het wel eens met de klacht. zorg ervoor dat je het licht uithoud!
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.quote:
Laat me raden, je hebt gloeilampen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.
Klopt inderdaad, het is een fabeltje dat muggen op licht afkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.
ik heb HPS, wat wil je nu zeggen flikkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt gloeilampen?
Ze zijn warmtegevoelig, niet lichtgevoelig
Eén spaarlamp dat aanstaat eigenlijk, het andere (gloei)lampje staat praktisch nooit aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
Laat me raden, je hebt gloeilampen?
Ze zijn warmtegevoelig, niet lichtgevoelig
Gebruik de stofzuiger. Is ook nog eens makkelijker om ze te doden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:16 schreef Chinless het volgende:
ik heb er net 10 vermoord in mn woonkamer. Heel mn muur onder gvd
Je moet er ook zo een gebruiken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:16 schreef Chinless het volgende:
ik heb er net 10 vermoord in mn woonkamer. Heel mn muur onder gvd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |