Muggen komen niet op licht af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef JJH het volgende:
Koop een uzi en schiet zo dood.
Verder ben ik het wel eens met de klacht. zorg ervoor dat je het licht uithoud!
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.quote:
Laat me raden, je hebt gloeilampen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.
Klopt inderdaad, het is een fabeltje dat muggen op licht afkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
Ik woon naast een sloot en ik merk dat wanneer het raam open staat MET licht aan, er iets van twee keer zoveel muggen zijn dan ZONDER het licht aan.
ik heb HPS, wat wil je nu zeggen flikkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt gloeilampen?
Ze zijn warmtegevoelig, niet lichtgevoelig
Eén spaarlamp dat aanstaat eigenlijk, het andere (gloei)lampje staat praktisch nooit aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
Laat me raden, je hebt gloeilampen?
Ze zijn warmtegevoelig, niet lichtgevoelig
Gebruik de stofzuiger. Is ook nog eens makkelijker om ze te doden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:16 schreef Chinless het volgende:
ik heb er net 10 vermoord in mn woonkamer. Heel mn muur onder gvd
Je moet er ook zo een gebruiken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:16 schreef Chinless het volgende:
ik heb er net 10 vermoord in mn woonkamer. Heel mn muur onder gvd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef Lombat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet er ook zo een gebruiken!
[ afbeelding ]
Pssssssssssst en weg![]()
Leuk en effectief!
Niks voor mij, ik wil mijn aggresie erin kwijt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk en effectief!
Je kunt ze toch eerst flink met de dood bedreigen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik wil mijn aggresie erin kwijt.
Jij hebt wel grote muggen als je ze ruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat ruikt altijd zo eh.. apart.
Word up!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk en effectief!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:18 schreef Lombat het volgende:
[..]
Gebruik de stofzuiger. Is ook nog eens makkelijker om ze te doden.
met een Uzi heb je veel te veel kans om ze te missen... je kan beter zoiets gebruiken:quote:
Lijkt me een goed alternatiefquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
met een Uzi heb je veel te veel kans om ze te missen... je kan beter zoiets gebruiken:
[ afbeelding ]
Pics or it didnt happen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef druppelkut het volgende:
Hahahah!
Muggen doen mij niks. Kan rustig gaan slapen met tig van die zoemende beesten rond mijn naakte lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |