Gari aldi? Dude, wtf, keep them coming.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef Potjandorie het volgende:
Was i'm on fire nou wel of niet gespeeld? Ik kan geen enkele fatsoenlijke clip vinden, allemaal met van die gari aldi mobieltjes opgenomen kut filmpjes
Inderdaad, ik begin me ook steeds meer te ergeren aan het wangedrag van phpmystyle.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Biels het volgende:
Ik hou gewoon niet zo van mensen die anderen steeds maar afkraken.
Can you cunt them years?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef Djeez het volgende:
De Boss is net als seks. Zelfs als het slecht is, is het prima. Al 24 jaar fan van hem, and still caunting!![]()
Dan moet je mij er op een constructieve manier op wijzen. Trouwens je had me beloofd dat ik in een paar dagen van Fok weg zou zijn. En ik zet er nu nog steeds? Hoe kan da..quote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begin me ook steeds meer te ergeren aan het wangedrag van phpmystyle.
Nee, daar ben jij een toonbeeld van.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van mensen die anderen steeds maar afkraken.
Waarom meteen weer zo. Ik vraag je gewoon beschaafd om even met wat meer respect te posten, en meteen krijg ik dit weer. Dat ik een moeilijke jeugd heb gehad enzo. Ik bedoel, hou het even normaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij een toonbeeld van.
Sorry. Ik zal er mee ophouden.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef McFearless het volgende:
Gaan Biels, Emimich en de newfag mijn topic verkloten? YOU ARE THE CANCER.
Mijn dank is groot.quote:
Ik ook en waardeloos, make it count, choose B.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:26 schreef Rekkie het volgende:
Die opa?
Geen idee, zijn muziek vind ik ubersaai.
Vergeleken met de rest daar viel 't mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:26 schreef Rekkie het volgende:
Die opa?
Geen idee, zijn muziek vind ik ubersaai.
Ik kap ermee. trouwens wat is de newfaq? Slaat dat op mijquote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef McFearless het volgende:
Gaan Biels, Emimich en de newfag mijn topic verkloten? YOU ARE THE CANCER.
Kan het kloppen dat ik hele smerige foto's van je gezien heb in een bepaalde .rar?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Djeez het volgende:
Ohja, deze mag niet ontbreken in een topic over De Baas:
[ afbeelding ]
Nee, ik had de behoefte om newfag te schreeuwen, dus, dat deed ik.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kap ermee. trouwens wat is de newfaq? Slaat dat op mij
Sta ik ook al in die .rar? M'n moeder zou trots op me zijn! Maar ja, die foto is al zes jaar oud ofzo...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat ik hele smerige foto's van je gezien heb in een bepaalde .rar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |