Beweer ik iets anders dan? Ik zeg alleen dat het op Pinkpop waardeloos klonk.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef GauloisesB. het volgende:
Don't fuck with Bruce.
't Mag een ouwe lul zijn, maar wel een fucking goede artiest met prima muziek
maar dudequote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef McFearless het volgende:
Ik vond hem fucking waardeloos, normaal goed hoor, maar op Pinkpop was het waardeloos. Wat vinden jullie?
A: Good
B: Burn him!
C: I rub my penis whilst thinking of my mom
A,B or C, n00bs.
Waarom meteen zo aanvallend? Laat andere mensen gewoon in hun waarde als ze toevallig een andere smaak hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Niets mis met bruce. Als je de muziek van bruce niet snapt, ben je gewoon een smakeloze Frans Bouwer fan.
Als je niet normaal kan lezen ben je een een neger die niet verder dan zes telt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Niets mis met bruce. Als je de muziek van bruce niet snapt, ben je gewoon een smakeloze Frans Bouwer fan.
Dat was gewoon een grappig bedoelde post. Waarom betrek je meteen alles op jezelf. Had je het vroeger thuis moeilijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom meteen zo aanvallend? Laat andere mensen gewoon in hun waarde als ze toevallig een andere smaak hebben.
Waar betrek ik het op mezelf?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grappig bedoelde post. Waarom betrek je meteen alles op jezelf. Had je het vroeger thuis moeilijk?
Dat jij je aangetrokken voelt om op mijn lollerpost te reageren.quote:
Wat moet je snappen eraan dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ja, ik neuk haar dagelijks, in m'n slaap, maar toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
maar dudeje avatar rock wel man
nice wiggly boobs
Ik ook niet, maar ik kreeg een slappe van dit optreden, dat is jammer, ik heb liever dat hij stijf is.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef doubleyouteaare het volgende:
Hij is de afgelopen drie dagen alleen een beetje overhyped en overdreven veel de hemel ingeprezen. Verder heb ik niks tegen Bruce.
Ik hou gewoon niet zo van mensen die anderen steeds maar afkraken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jij je aangetrokken voelt om op mijn lollerpost te reageren.
Gari aldi? Dude, wtf, keep them coming.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef Potjandorie het volgende:
Was i'm on fire nou wel of niet gespeeld? Ik kan geen enkele fatsoenlijke clip vinden, allemaal met van die gari aldi mobieltjes opgenomen kut filmpjes
Inderdaad, ik begin me ook steeds meer te ergeren aan het wangedrag van phpmystyle.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Biels het volgende:
Ik hou gewoon niet zo van mensen die anderen steeds maar afkraken.
Can you cunt them years?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef Djeez het volgende:
De Boss is net als seks. Zelfs als het slecht is, is het prima. Al 24 jaar fan van hem, and still caunting!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |