Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Je mag hoor LB
Diablo, ben blij dat je er min of meer ongeschonden vanaf bent gekomen
Ik moet vrijdag op begrafenis, oudtante is overleden. Heb nog nooit een begrafenis meegemaakt, dus ik ben ergens (god wat morbide) wel benieuwd
Dank jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?Ik heb er al 7 gehad in mijn 18 jaar en vind het echt verschrikkelijk
Ah zo, okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je
Heb wel crematies meegemaakt hoor, en ook al vaker dan me lief is, maar een begrafenis dus nog nooit.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, trollen, zieken met plaatjes, maand weg nu.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we twee kloons en een fotoboekban verder.
quote:
Dat kan het GBA ook verstrekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?
Goed om te horen dat je nog leeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het had nog erger kunnen aflopen, maar gelukkig dat je er ongeschonden vanaf gekomen bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie en Mark;
Net de finale van NCIS seizoen 5 gekeken. Wat een schitterend eind! Ik kan nu al niet wachten op seizoen 6!
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan moet je het vooral qoutenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Oeps, maar even in een spoiler gezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.quote:Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Surfthechannel.com?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat was die site ook alweer waar je afleveringen kon bekijken zonder te downloaden zeg maar? Kan er maar niet opkomen
Ik had het aangepastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral qouten
Dan hoeft cobra ook niet te spoileren
Ga je nog steeds niet downloaden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, maar even in een spoiler gezet.![]()
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.![]()
Ook de aflevering die specifiek over Jimmy Palmer ging was erg de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |