Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocumentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocument
Oh okee, ze hadden me laten denken dat dat geen optie was. Dankjullie welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spoedaanvraag
Hebt u snel een paspoort nodig? Dan kunt u tegen extra kosten (¤41,--) een spoedaanvraag doen. Als u de spoedaanvraag voor 14.00 uur indient, kunt u uw paspoort de volgende werkdag na 10.00 uur ophalen. Tenzij er onvoorziene omstandigheden zijn.
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucksquote:
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucks
* Puntenslijpsel probeert er iets positiefs in te zien
Ja dat ga ik doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.
En vergeet niet de foodvillage te bezoeken. Daar liggen de heerlijkste buitenlandse producten. Meat Pie's etc.
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
En vergeet geen uitreksel van het GBA te halen
En daarom ben ik altijd zo blij dat ik op dit forum terecht ben gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenMijn vooruitzicht wordt iets minder donkerzwart gelukkig...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een enorm goed geluk dan dat je alleen schaafwonden hebt!!!!![]()
Gaat het verder ook wel? Lijkt me doodeng
was je in Groningenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Mamma mia, ook nog een examen maken daarna, ik weet niet of ik daar wel mn kop bij zou kunnen houden hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goed, ga zo eten dus eet smakelijk!
Jezus... Gelukkig valt de schade mee, maar wat moet je geschrokken zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Gelukkig dat alles goed afgelopen is danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |