Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Je mag hoor LB
Diablo, ben blij dat je er min of meer ongeschonden vanaf bent gekomen
Ik moet vrijdag op begrafenis, oudtante is overleden. Heb nog nooit een begrafenis meegemaakt, dus ik ben ergens (god wat morbide) wel benieuwd
Dank jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?Ik heb er al 7 gehad in mijn 18 jaar en vind het echt verschrikkelijk
Ah zo, okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je
Heb wel crematies meegemaakt hoor, en ook al vaker dan me lief is, maar een begrafenis dus nog nooit.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, trollen, zieken met plaatjes, maand weg nu.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we twee kloons en een fotoboekban verder.
quote:
Dat kan het GBA ook verstrekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?
Goed om te horen dat je nog leeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het had nog erger kunnen aflopen, maar gelukkig dat je er ongeschonden vanaf gekomen bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie en Mark;
Net de finale van NCIS seizoen 5 gekeken. Wat een schitterend eind! Ik kan nu al niet wachten op seizoen 6!
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan moet je het vooral qoutenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Oeps, maar even in een spoiler gezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.quote:Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Surfthechannel.com?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat was die site ook alweer waar je afleveringen kon bekijken zonder te downloaden zeg maar? Kan er maar niet opkomen
Ik had het aangepastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral qouten
Dan hoeft cobra ook niet te spoileren
Ga je nog steeds niet downloaden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, maar even in een spoiler gezet.![]()
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.![]()
Ook de aflevering die specifiek over Jimmy Palmer ging was erg de moeite waard!
quote:
Nes ik heb je vanmiddag een mail gestuurd met informatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat was die site ook alweer waar je afleveringen kon bekijken zonder te downloaden zeg maar? Kan er maar niet opkomen
Graag gedaanquote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat het opbouwen van de spanning door te wachten op de uitgave van de dvd's me wel bevalt.
Ik heb er ook nog niet zo veel meegemaakt (eigenlijk maar 2 die ik me kan herinneren, 1 crematie en 1 begrafenis) maar ik geef toch de voorkeur aan crematies om bij te zijn. Dat gesjok achter de kist, in het graf laten zakken en een schep aarde er op vond ik niet heel prettig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je
Heb wel crematies meegemaakt hoor, en ook al vaker dan me lief is, maar een begrafenis dus nog nooit.
Oh thanksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nes ik heb je vanmiddag een mail gestuurd met informatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Daar zit wat inIk moet hoe dan ook vier maanden wachten nu, en ergens geeft dat wel een kick hoor
Ik was echt half in shockquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Toen Vance de mappen aan Gibbs gaf zat ik echt van; FUCK! En nu!?
En nu......wachten op de release van seizoen 6.
Alsjeblieft en succes alvastquote:
Ligt erg aan de omstandigheden van de overledene. Ik moet zeggen dat een begrafenis met militaire eer mij toch erg veel doet. En dan is het laten zakken van de kist de afsluiting van een era.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog niet zo veel meegemaakt (eigenlijk maar 2 die ik me kan herinneren, 1 crematie en 1 begrafenis) maar ik geef toch de voorkeur aan crematies om bij te zijn. Dat gesjok achter de kist, in het graf laten zakken en een schep aarde er op vond ik niet heel prettig.
True, militaire of staatsbegrafenis is toch wat anders. En met de gecremeerde had ik ook meer dan de begravene, dat speelt mogelijk ook nog mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt erg aan de omstandigheden van de overledene. Ik moet zeggen dat een begrafenis met militaire eer mij toch erg veel doet. En dan is het laten zakken van de kist de afsluiting van een era.
Ik kan op dit moment maar één ding bedenken. Het eerste wat we in beeld zien van seizoen 6 is een tekst als "This was NCIS, thanks for watching"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was echt half in shockIk had de promo van de finale uitgevogeld, hoe alles zou gebeuren, hoe het zou aflopen, maar dát had ik geen moment zien aankomen
Dus al die 25 afleveringen die ik heb gezien waren nep?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment maar één ding bedenken. Het eerste wat we in beeld zien van seizoen 6 is een tekst als "This was NCIS, thanks for watching"
Ik denk dat een begrafenis meer impact maakt dan een crematie. Dan zie je echt de kist de grond in gaan. Met een crematie zie je de kist verdwijnen, en dan? Iedereen weet natuurlijk wat er gaat gebeuren, maar toch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, militaire of staatsbegrafenis is toch wat anders. En met de gecremeerde had ik ook meer dan de begravene, dat speelt mogelijk ook nog mee.
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als avondeten had ik menu A van de lokale Chinees, net ongeveer de helft van opgegeten. Raden waar ik nu al weer last van krijg
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2
NCIS duurt nog minimaal 25 afleveringen na seizoen 5?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus al die 25 afleveringen die ik heb gezien waren nep?![]()
En juist dat vond ik er wel fijn aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat een begrafenis meer impact maakt dan een crematie. Dan zie je echt de kist de grond in gaan. Met een crematie zie je de kist verdwijnen, en dan? Iedereen weet natuurlijk wat er gaat gebeuren, maar toch.
Ik stuur er nu een Raket op af, kijken of die lokroep dat overleeft!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NCIS duurt nog minimaal 25 afleveringen na seizoen 5?![]()
Zeg me maar één ding. Moet ik nog de tijd vrij maken om te kijken?
quote:1. NCIS
2. House
3. Prison Break
4. Family Guy
5. Gossip Girl
6. Lost
7. Desperate Housewives
8. One Tree Hill
9. Grey's Anatomy
10. Bones
11. How I Met Your Mother
12. Supernatural
13. Breaking Bad
14. Smallville
15. Harper's Island
16. Heroes
17. Scrubs
18. The Simpsons
19. The Big Bang Theory
20. Naruto
Ik zie liever de gehele procedure bij een uitvaart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En juist dat vond ik er wel fijn aan
Dan wacht ik gespannen af op de release.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk trouwens dat er niet heel veel seizoenen meer komen, kan me heeeel goed indenken dat ze gaan stoppen op het hoogtepunt. Oh en de tv.com top 20:
[..]
Ik vind seizoen 6 één van de sterkste seizoenen van allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wacht ik gespannen af op de release.
FTW:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4: De linker auto, is dat wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |