Ja, lekker. Beetje toast erbijquote:
En Lurpack op de toastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
witte bonen in tomatensaus
gebakken tomaat
Ja maar Lurpack is zoutig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, ik zie het al. De rest van de wereld noemt het boter
Dat is de stilte voor de stormquote:
quote:Een van mijn cliënten is op vakantie, dus ik heb een uurtje uitgeslapen en net lekker in de zon op het balkon ontbetenVet relaxed, en ik werk 2x in de week bij die man, dus donderdag same story, en dat 3 weken lang
Groot voordeel: volgende week kan ik dus uitslapen de dag na mn verjaardag
Het staat inderdaad bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, waar is dat schilderij nu eigenlijk, heb je het weer thuis staan? Want we moeten dan even iets regelen voor de overdracht
Ik ben dan sowieso niet thuis neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik wil m heel graag hebben
En zo vaak kom ik niet in de buurt van Rotterdam, dus het is ook verreweg het slimst om het nu op te halen. Jij bent vrijdagavond sowieso niet thuis he? Dan komen we het waarschijnlijk zaterdagochtend / middag ophalen.
Lekker!quote:
Schitterend.quote:
whehe Nozzman is heerlijk.quote:
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |