Dit topic is een en al dramaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij heb ik weer drama gemist hier![]()
en heb al teveel gedronken![]()
Hoezo dat? Ging die kerkgast fuck niet door dan?quote:
ja dat krijg je, he? met al die queens bij elkaarquote:
ik geloof je alleen als je Tiago en Dima met rust laat dit weekend, ze gaan je verleidenquote:
quote:
Ok, en hoe zorg ik er voor dat mannen achter mij aan lopen!?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Fuck off die hebben helemaal niks voor je, gewoon gelul in de ruimte. Ik kan het ook
oh en hier komt advies nr 1 Nooit en Nooit je "date" de volgende dag bellen, wachten kan ook en maakt ....
Advies nummer 2 als je uit gaat, zorg dat zij jou willen en niet andersom, je bent geen hondje
Owja vanavond nog, die kwam naar me toe omdat ik mij kut voelde, lief hè!?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ging die kerkgast fuck niet door dan?
Ja maar deze vond ik gewoon echt leuk...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd toch vaker dates gehad?
arogantie darling arrogantiequote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, en hoe zorg ik er voor dat mannen achter mij aan lopen!?
advies n1 ga ik ter harte nemen...
Twee?!?!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geloof je alleen als je Tiago en Dima met rust laat dit weekend, ze gaan je verleiden
quote:
ok hoeveel heb jij er gehad dit jaar, en eerlijk zijn hequote:
maar ik ben helemaal niet het arrogante typ. dat staat mij niet...quote:
ja ze wonen in Villamoura maar gaan overal heenquote:
Ik weet toch echt wel zeker minder dan jij en mocht je ineens heilig zijn geworden dan staan we gelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok hoeveel heb jij er gehad dit jaar, en eerlijk zijn he
dat is bij albufeira toch ongeveer die kant opquote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ze wonen in Villamoura maar gaan overal heen
Godver!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:07 schreef Peter het volgende:
* Aaaaaaand Iiiiiii am téééélling youououou, Iiii'm not goóóóóóóing!*
yep tussen albufeira en faro. en ze gaan naar Kiss geloof ik, maar ik kan ze altijd naar jouw club toe sturen, waar ga je uitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat is bij albufeira toch ongeveer die kant op
ze gaan overal heen..hahaha sure send me your man whores
1 of 2 handen volquote:Op maandag 1 juni 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker minder dan jij en mocht je ineens heilig zijn geworden dan staan we gelijk
vreemd gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef wonderer het volgende:
*vraagt zich af waar Brad is*
Hij heet brad, niet nuno...quote:
kga nu dus dan maar es uit daar een keer haha In sevilla ga ik naar discoteca sala boss, Aduana club en Antique die zijn dopequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep tussen albufeira en faro. en ze gaan naar Kiss geloof ik, maar ik kan ze altijd naar jouw club toe sturen, waar ga je uit
Alsof er iemand is die beter is dan ikquote:
Ik sliep alleen!quote:
kut dag voor de boeg... maar goed, moet ok gebeuren...quote:
de jullie was helaas voor jou niet exclusief en alleen voor Ang3l bedoelt maar voor al mijn mede Fokkers om aan te geven dat ik ging slapenquote:
Zet koffie, thee, water, verse jus, warme chocolademelk en hete cappucino voor een ieder klaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
kut dag voor de boeg... maar goed, moet ok gebeuren...
Je kunt het, voor je het weet ben je door deze dag heenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
thnxquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je kunt het, voor je het weet ben je door deze dag heen
Maar wiezo eigenlijk, wat moet er dan gedaan worden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kom maar 1 keer in BA bij de barretjes zingen en zuipenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kga nu dus dan maar es uit daar een keer haha In sevilla ga ik naar discoteca sala boss, Aduana club en Antique die zijn dope
verder hang ik op straat mee te zingen bij barretjes lol...en zuipen
kben maar 1 keer daar gweest, bij abufeira, praia...something i cant remember..d'oro?
Dan moet je mij niet quoten, dat kan mijn ego niet aan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de jullie was helaas voor jou niet exclusief en alleen voor Ang3l bedoelt maar voor al mijn mede Fokkers om aan te geven dat ik ging slapen
Afsluiten van mei 2009!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar wiezo eigenlijk, wat moet er dan gedaan worden?
lange teentjes schat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten, dat kan mijn ego niet aan!
Lange teentjes? Er stond niet voor niets eenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lange teentjes schat?
maar ik zal het nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer doen
ik kan wel kwijlen en woon dus tegenwoordig bij Zuster Klivia in het oude mannen rusthuis, die tong past nog prima in mijn mondjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lange teentjes? Er stond niet voor niets eenachter!
Ik gokte dat Bartje dat ook aan het doen was!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu doe jij het zelf ook, want Baltar stelt die vraag aan BartjeBart en niet aan u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |