Op het einde hadden ze een glitch, Mannetje bleef boven in het scherm hangen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Chocobo het volgende:
10 uur matig 2D gamen,... nee dank je! Wat een kansloze Epic demonstratie zeg![]()
Epic fail!
Exact!!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
Nog niet echt onder de indruk tot nu toe.
FFXIII ben ik al gehyped voor en die haal ik op de PS3.
Wij zijn de GAM wijzen!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef muay-toy het volgende:
waarom staat dit topic niet in GAM, nouja dan maar vol spammen.
Gijs...ik heb voorvocht.quote:
Gijs ik ben heeeelemaal blij,.... zit met een glimlach hierquote:
Auto's kunnen over de kop.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Gek genoeg zie ik geen verschil met Forza 2
Of 1quote:Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Gek genoeg zie ik geen verschil met Forza 2
Ik dacht dat je oud nieuws zag en mijn stream achter liepquote:
Eurogamerquote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Chocobo het volgende:
Zware hype over customizen, maar amper gameplay races
Publiek was ook niet enthousiast!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eurogamer
20:22:45 -
There's a short film about car customisation now, featuring real people who like colouring-in Forza cars. It's the future, you know.
Vindt je het gek, het ging 3 sec. over daadwerkelijk racen.quote:
ODST met gratis beta voor Reach. Nou nou.quote:
Heeft met het schrijver zijn te maken denk ik,... en hij leest nadat er iets gebeurd.... vind het vernieuwendquote:Op maandag 1 juni 2009 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ohhhh...heerlijk, zo'n voice over die alles uitlegt wat er gebeurt.
Hij zweeft nog wat over de grond, maar damn voor de rest,... geweldig!quote:
Voor mij Crackdown 2.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Saai...
Splinter Cell en Alan Wake tot nu toe de hoogtepunten voor mij
UK en Ierland!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Netflix is cool...zal wel niet naar Europa komen...
Sky TV...dat is digitale (betaal)televisie.quote:
Ja Gijs,... Hyves op Xbox Live zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Europeanen kunnen niet even naar de wc geloof ik.
'Rising'quote:
Een nieuwe MGS deel met Raiden,.... ben benieuwd,... de Raiden uit MGS4 was super en zo zag hij er wel naar uit.quote:
Tis een PR filmpje,.... hoop features zullen het daglicht niet halen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Geloof er geen drol van dat dit zo soepel gaat werken.
Ohja God,.... dat zou ik nu echt niet trekkenquote:
Eens.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef Chocobo het volgende:
Jammer,.... hele matige E3,........ echt heel matig. Ubisoft heeft ze gered
Dat geklap van die vent,................
Waar,... het spel heeft mijn interesse. Ben nog niet zwaar hyped. Ook nog over MGS,... eigenlijk wil ik er echt maar een,... en dat is Splinter Cell!!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens.
Zelfs Left4Dead 2 is een beetje een tegenvaller. Ik hoopte op Episode 3.
Alan Wake zag er degelijk uit. Maar zo zag Alone in the Dark 2 jaar geleden al uit.
He-le-maal mee eensquote:Op maandag 1 juni 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
Waar,... het spel heeft mijn interesse. Ben nog niet zwaar hyped. Ook nog over MGS,... eigenlijk wil ik er echt maar een,... en dat is Splinter Cell!!
Kun je die kapotte TV;'s door Wiimotes nog herinneren? Dit is nog veel ergerquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh dit wordt HE-LE-MAAL niks,...... dat gaat zoveel problemen opleveren
Ik vind het zoooooooo triest...echt...gewoon Nintendo nadoen. 360 me2 console.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh dit wordt HE-LE-MAAL niks,...... dat gaat zoveel problemen opleveren
Tis een herhaling van Nintendo vorig jaarquote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Chocobo het volgende:
Navigatie met je handen,.... serieus,.. wordt niks! Nog erger is dat ik net las in het E3 topic dat mensen die een Wii killer noemen
Ze zwaaien Sony en Nintendo gedag met deze E3 presentatie,....Misschien de leeftijd maar zelf huil ik een beetje van binnen.
Ik heb een 360 gekocht omdat ik wil gamen met een pad,....! Goede games,... geen cartoon Wii mini games puur om te laten zien dat Microsoft ook geld kan uitgeven. Jammer,.... mis echt games voor de gamers tijdens deze persconferentie.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooooooo triest...echt...gewoon Nintendo nadoen. 360 me2 console.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
MS Paint op je 360 door met je armen te zwaaien.
OMG...is het 1 april. Droom ik?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Molyneux maakt een tamagotchi voor pedo's. Met de stem van een irritant 13-jarig brits jongetje. Het type dat je normaal probeert te mijden op Xbox Live.
Man, geef me gewoon Fable 3!
Gijs, je hebt Daan/Jort/? straks gewoon niet meer nodig.quote:
VER-schrikkelijk,... en dat hypen van alles. Halo 3.5 Forza 2.5quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Zelden, zelden een hardware-maker zo ongelooflijk zien falen. Dit is een nieuwe standaard.
quote:De nieuwe metal gear meot je zelf op de grond gaan leggen en een sigaret roken om snake te laten kalmeren. Het kan allemaal he met Natal. Een soort Seven game met natal lijkt me wel tof. Een soort heavy Rain maar dan een stapje verder.
Gijs...het is zo'n middelmatige meuk.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef Chocobo het volgende:
VER-schrikkelijk,... en dat hypen van alles. Halo 3.5 Forza 2.5
Hij heeft het trefbal-filmpje op het einde zeker gemist. Wat dat zal hij krijgen. Mini-games...en veel ook.quote:
Ga ik lezenquote:
Ik bedenk me trouwens net dat al die dingen die M$ met die camera liet zien in het echt leuker zijn om te doen:quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Net nog eens gruwelijk bier geproest door die Tamagotchi pedo opmerking van Strol![]()
Zo waar Gijs,.... Microsoft leeft momenteel in een roes,... gaan voorbij de geest van de gamer waarvoor ze die console gemaakt hebben. Maar je ziet het zelf in de verschillende topics,... er is animo voor. Zie het als een recessie,... ze moeten eerst klappen krijgen alvorens ze opnieuw naar de strategie gaan kijken en een onvermijdelijk te laat reddingsplan schrijven.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens net dat al die dingen die M$ met die camera liet zien in het echt leuker zijn om te doen:
- Met je kinderen communiceren.
- Schilderen.
- Balspelen spelen.
Leuke aan games is dat je uit de realiteit wordt gehaald. Je kunt dingen doen/ervaren die je anders nooit zult kunnen doen. Lui met je controller op de bank. Ik zie het nut niet van de realiteit nadoen op een console.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:36 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar Gijs,.... Microsoft leeft momenteel in een roes,... gaan voorbij de geest van de gamer waarvoor ze die console gemaakt hebben. Maar je ziet het zelf in de verschillende topics,... er is animo voor. Zie het als een recessie,... ze moeten eerst klappen krijgen alvorens ze opnieuw naar de strategie gaan kijken en een onvermijdelijk te laat reddingsplan schrijven.
Als je hem Natal laat zien ruilt hij zijn 360 direct in voor een Wiiquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar is B. eigenlijk? Hij is een echte die hard 360-er. Benieuwd wat hij van Forza 2.5 en Halo 3.5 vindt.
Ik hoop dat M$ de grond in wordt geboord door Nintendo (nieuwe Mario en het is sowiezo klaar). En dat Sony als een lachende 3e achter blijft.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem Natal laat zien ruilt hij zijn 360 direct in voor een Wii![]()
![]()
Zijn geliefde 360,... naar de knoppen!
Dat DENKEN ze alleen maar. NIEMAND wil zwaaiend voor de TV staan. NIEMAND.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar Gijs,.... Microsoft leeft momenteel in een roes,... gaan voorbij de geest van de gamer waarvoor ze die console gemaakt hebben. Maar je ziet het zelf in de verschillende topics,... er is animo voor. Zie het als een recessie,... ze moeten eerst klappen krijgen alvorens ze opnieuw naar de strategie gaan kijken en een onvermijdelijk te laat reddingsplan schrijven.
Waar,.... je hebt ook niks in je handen Gijs. Geen gezicht! Maar ja,... ze hypen nou eenmaal alles.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat DENKEN ze alleen maar. NIEMAND wil zwaaiend voor de TV staan. NIEMAND.
Totaal de weg kwijt...daarbij ondersteund door een veels te hip reclamebureau.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Chocobo het volgende:
Waar,.... je hebt ook niks in je handen Gijs. Geen gezicht! Maar ja,... ze hypen nou eenmaal alles.
Dead Space 2, Mirror's Edge 2quote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
Over 13 minuten trouwens de conferentie van EA.
http://e3.gamespot.com/pr(...)?tag=topslot;title;1
God of War kloon. Maar dan zonder de "campy" feel.quote:
Je had er bij moeten zijn!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:08 schreef kepler het volgende:
en Monkey Island naar XBLA
en downloaden van 360 games via marketplace
en Alan Wake!
Hier vanuit Thailand klinkt het allemaal erg cool
Laat maar,... ik lees hier al genoeg. Kansloze presentatie van Ubisoft dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Zijn de Ubisoft en EA presentaties al geweest? Kan nog geen downloads vinden. Ben erg benieuwd naar Assassins Creed 2 en Mass Effect 2.
Ik denk dat jij tevreden kan zijn. Nieuwe Forza en 2 nieuwe Halo'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
Zo. Nog wat gemist? Leuke linkjes naar filmpjes?
Komt er een nieuwe Halo? Nog anders lekkers?
Kijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij tevreden kan zijn. Nieuwe Forza en 2 nieuwe Halo's
www.gametrailers.comquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... Strol,... enig idee waar ik de Ubisoft en EA presentaties kan vinden?
Kijk eens of je ook de trailer/demo van Need for Speed: Shift kunt vinden. Zag er ook wel uit als iets voor jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Kijk
Zal eens kijken of ik iets terug kan kijken er over, hoe het er uit ziet.
*op radar houdt*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden 2 Sigma HD
http://www.gametrailers.c(...)aiden/50019?type=wmv
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
B.
Verander de TT eens even, er komt teveel gepeupel binnen.
Ik las net dat het level van ODST speciaal voor de E3 is gemaakt, zal dus niet in het spel zitten. En Reach schijnt een pure MP game te worden, zoals Battlefield.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
En stukje ODST gameplay, plus nieuwe trailer.
Ik word er gek genoeg nog niet warm van... ziet er leuk uit, maar geen vernieuwing. Copy/paste![]()
Nu had ik al geen zin in ODST, maar zie het nog steeds somber in.
Van wat ik tot nu toe heb gezien:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:39 schreef Bastard het volgende:
Wat was nou vlgs jullie de knaller voor de xbox?Alan Wake ?
Dat motion ding wat ze lekker bij de WII moeten houden?
Nou we wachten af.. 2010 is nog ver weg, lekker wel het idee dat er nog een Halo aankomt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las net dat het level van ODST speciaal voor de E3 is gemaakt, zal dus niet in het spel zitten. En Reach schijnt een pure MP game te worden, zoals Battlefield.
Splinter Cell en Alan Wake,.... !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:39 schreef Bastard het volgende:
Wat was nou vlgs jullie de knaller voor de xbox?Alan Wake ?
Dat motion ding wat ze lekker bij de WII moeten houden?
Gijs...ga die demo nu maar gewoon kijken. Het is meer 24/Bourne-achtig geworden dan MGS.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:54 schreef Bastard het volgende:
Zal es zoeken op alan wake.. SCell trek ik toch niet.
Prachtig strategy spel lijkt mij.quote:
Ik wacht even de reviews af. Ik vraag me af hoeveel afwisseling er in de taktieken mogelijk zijn.quote:
Hetzelfde als bij RISK. ja kan een tegenstander afleiden, of voor de gek houden en dan via de andere kant tactisch je doel pakken. Jammer geen releasedate bekend... zal wel 2010 zijn danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht even de reviews af. Ik vraag me af hoeveel afwisseling er in de taktieken mogelijk zijn.
Dat zeggen ze nu, ik denk alsnog dat het een snel actie spel wordt, ze voeden het volk met wat ze willen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij RISK. ja kan een tegenstander afleiden, of voor de gek houden en dan via de andere kant tactisch je doel pakken. Jammer geen releasedate bekend... zal wel 2010 zijn dan
Hmm we zullen zien dan..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu, ik denk alsnog dat het een snel actie spel wordt, ze voeden het volk met wat ze willen...
Gijs.. ik kon al niet duidelijk maken hoe belachelijk het is om een WIImote bezig te zijn.. ja innovatie... mijn kontquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, die Natal, is dat niets voor jou? Lekker Forza gamen door je armen te bewegen?
EA zat gister ook te pronken met een soort Wii-Fit.quote:
Meer een serieuze fitness ding, beetje je rug 90 graden draaien, ik schiet liever zombie'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA zat gister ook te pronken met een soort Wii-Fit.
Zag er niet eens slecht uit.
Ik zie jouw naam er ook gewoon op staanquote:
Nee vlgs mij niet eens, alle auto's uit amerika verzamelen enzo, geen zin in kut auto's kosten me teveel geldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam er ook gewoon op staanHeb je alle achievements in Forza 2 al?
Ik ben ooit begonnen met skulls zoeken maar in een van de levels lag geen skull op de plek waar deze hoorde te liggen. Nooit meer gespeeld daarna. Heb de game zelfs verkochtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
Kheb ze ook niet allemaal in Halo3 for that matter.. geen zin in zinloos gekut om een schedel te vinden bijvoorbeeld
Ben niet zo'n achievementhoer hoor
Dat jij nog niet zo'n complete race set-up thuis hebt. Met stuurtje, stoeltje en pedalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vlgs mij niet eens, alle auto's uit amerika verzamelen enzo, geen zin in kut auto's kosten me teveel geld![]()
Word een blinde koper voor mij idd.
Officiële website heeft het over deze zomer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer komt Monkey Island uitDie moet ik hebben!
Summer of Arcadequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Officiële website heeft het over deze zomer!
Monkey Island hoort niet officieel bij Summer of Arcade. Ik gok dat die erna komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Summer of Arcade
Marvel vs Capcom 2
Shadow Complex
TMNT
Monkey Island
Klopt maar als die toch in de zomer komt, arcade leeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Monkey Island hoort niet officieel bij Summer of Arcade. Ik gok dat die erna komt.
Klinkt als het begin van Lost.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Elke keer als je de Discovery programma's ziet denk je dat het de laatste is. Tering je zou hierin gezeten hebben
[ afbeelding ]
Inderdaad,... geen Turkse poep deze keer. Een Air France toestel,....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van Lost.
Maar vreselijk inderdaad. Relatief nieuw toestel, betrouwbare maatschappij.
Ik denk dat als het je tijd is, het je tijd is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad,... geen Turkse poep deze keer. Een Air France toestel,....In een jonge Airbus
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met skulls zoeken maar in een van de levels lag geen skull op de plek waar deze hoorde te liggen. Nooit meer gespeeld daarna. Heb de game zelfs verkocht
Maar er vliegen er iedere dag 10 duizenden vliegtuigen zonder gebeurtenissenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Elke keer als je de Discovery programma's ziet denk je dat het de laatste is. Tering je zou hierin gezeten hebben
[ afbeelding ]
Dat was het eerste dat mijn co-op maatjes toen door de mics riepenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Nou daar heb ik nog nooit van gehoord Gijs, dat die skull er niet zou liggen.. zeker niet goed gekeken op youtube voor hulp
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat mijn co-op maatjes toen door de mics riepenEn ze gingen allebei zelf kijken. En ja, ik zat gewoon goed
Dat is het ook, maar ik dacht: easy achievements. Nee, laat me dan maar orbs hunten zoals in Crackdown. Oh man, Crackdown 2 is nu al mijn game of the show geloof ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet
Zo zinloos die skulls.. ach ja zijn soort easter eggs, maar die ga je in GTA toch ook niet allemaal bekijken
Ik ga nog eventjes twee verse hamburgers bereiden, Burn Notice kijken en ik meld me hier weer rond kwart voor 6quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit weer klaar hoor![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
Waar gaan we kletsen? Hier of in het Nintendo topic?
[Nintendo] Electronic Entertainment Expo
Beide topics denk ik. Als ik al tijd heb om te posten natuurlijk, misschien moeten we wel de hele conferentie lang ons kwijl opvegen van al die vette games!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan hier beter mijn mening kwijtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan hier beter mijn mening kwijtDe samenvatting komt in de andere topics
2D Metroid voor de DSquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Beide topics denk ik. Als ik al tijd heb om te posten natuurlijk, misschien moeten we wel de hele conferentie lang ons kwijl opvegen van al die vette games!
Serieus,... de Metroid Prime Trilogy met Wii controls is al reden genoeg om je Wii terug te kopen Gijs,.... ik hoop dat je weer om gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2D Metroid voor de DS
R2maken voor de Wii
En ik ben tevreden
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
http://e3.gamespot.com/press-conference/
Helaas. co-op Marioquote:
Ja als ik hem online kan spelen met jou en Noot wel ja, maar het zal wel niet online gaan. Ik ga hem wel kopen denk ik. Daan wordt gek,... en ook Quinny zag ik lachen toen ze het zag!quote:
Hoe lang speelde je vroeger Mario Bros.? De originele 2p game? Ook niet langer dan een half uurtje. New Mario Wii is echt niets nieuws, er is namelijk ook al een multiplayer mode in New Mario DS en dat is zowat hetzelfde.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang speelde je vroeger Mario Bros.? De originele 2p game? Ook niet langer dan een half uurtje. New Mario Wii is echt niets nieuws, er is namelijk ook al een multiplayer mode in New Mario DS en dat is zowat hetzelfde.
DO NOT WANT.
NSMB op de DS was de eerste Mario waarbij ik voorbij wereld 1-1 ben gekomen Gijs.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang speelde je vroeger Mario Bros.? De originele 2p game? Ook niet langer dan een half uurtje. New Mario Wii is echt niets nieuws, er is namelijk ook al een multiplayer mode in New Mario DS en dat is zowat hetzelfde.
DO NOT WANT.
Nee, dan was Miyamoto wel onstage gekomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef Chocobo het volgende:
Toch,... heel even dacht ik dat de megaton zou komenEen echte Mario game!!
Dat had je serieus verwacht op een Nintendo sessie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Chocobo het volgende:
,............. het is bijna een feit,.... de echte gamer is vergeten!
Ze waren de koningen ooit! Hopen mag altijd!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat had je serieus verwacht op een Nintendo sessie?
Moet je eerder de Sony conference kijken.
Zelfs toen ze 'derde' waren (N64, Cube) waren ze beter dan nu ze 'eerste' zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze waren de koningen ooit! Hopen mag altijd!
Hopen mag, maar kom op, ze printen geld met wat ze nu uitbrengen, ze gooien niet de boeg om voor hardcore gamers, hoe jammer dan ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze waren de koningen ooit! Hopen mag altijd!
Zo waar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs toen ze 'derde' waren (N64, Cube) waren ze beter dan nu ze 'eerste' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |