Ik heb je fobo gecheckt; waarschijnlijk gewoon omdat er niets mis mee isquote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik kreeg een PM dat het goed is dat ik fier ben op mijn borsten![]()
Why???
Hoe bedoel je? Qua uiterlijk? Of in het eggie echt? En waarom dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef AKnynke het volgende:
he getsie Moblo, schrikken! Goed dat je naar de huisarts gaat morgen!
Oh, en Greys, ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echt bent!
Door je enthousiasme in alle topics waar ik je tegenkom. Nu in dat topic over Ted, met Emma en de eendjes, de asielacties...ik vind het zo aanstekelijk om te lezen. Als jij ergens enthousiast over bent, dan ben je het ook voor 110 % en worden anderen het gelijk ook...en ik ben zo benieuwd of dat in het echt ook zo is!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua uiterlijk? Of in het eggie echt? En waarom dan?
Ik weet niet of ik in het echt anders ben dan hier eigenlijk. Dat moet je aan degenen vragen die me al eens hebben ontmoet en dat zijn er best wat in dit topicIk ben in elk geval heel erg 'gewoon' denk ik, er is weinig opvallends of bijzonders. Plain JaneGreys
Ik ben wel wat over the top met mijn enthousiasme soms, ook in het echt. Soms is dat ook wel wat irritant voor mensen denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Door je enthousiasme in alle topics waar ik je tegenkom. Nu in dat topic over Ted, met Emma en de eendjes, de asielacties...ik vind het zo aanstekelijk om te lezen. Als jij ergens enthousiast over bent, dan ben je het ook voor 110 % en worden anderen het gelijk ook...en ik ben zo benieuwd of dat in het echt ook zo is!
Ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is een onvergelijkbare serie ! zeker als je in politiek en conflicten bent geïnteresseerd. Klasse !
Het is alleen stom dat ik nog steeds moet wennen aan de huidige woordvoerder van Obama.
Het is hard werken om alles te downloaden en branden en je hebt dan 45 dvd's in je bagage.
Er is een topic over op FoK Er is geen leven na West Wing #2 gestart door Darktower.
Zij is bestuurskundige en lid van de PvdA en werkte op HQ van de Obama campagne.
En als ik nou toch hier hang : heel veel succes op/in/met de fieldtrip in Zimbabwe !!!
Oh ja, en als ik hier toch ben: neemt Conleche Ayn Rand mee op vakantie?
On topic: ik ga steeds meer groenten in mijn lijstjes stoppen, gelezen de eerdere waarschuwingen over te weinig eten wat verwoestend werkt op het systeem.
dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:53 schreef Chicolate het volgende:
Moblo. Gaat het nu een beetje met je nek enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |