abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 19:52:36 #51
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69611794
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werk bij ikea
Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagen

Ik ga nu aan het werk
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:53:19 #52
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69611817
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

7
[..]

Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Dat is toch leuk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:54:24 #53
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69611852
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagen

Ik ga nu aan het werk
Werkse
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:56:23 #54
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69611925
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij ook een?
Ja maar niet van jou
pi_69611971
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werk bij ikea
oh ja dan zal het wel druk zijn geweest
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  maandag 1 juni 2009 @ 19:59:10 #56
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69612057
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja maar niet van jou
Dan niet
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 juni 2009 @ 20:02:56 #57
101353 mrbox
Miep miep
pi_69612205
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:

Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken ) vind ik persoonlijk beetje vergaan
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan niet
Tijn 18 van de 50 posts ... je kan ook meerdere berichten in 1 ding zetten man
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_69612404
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken ) vind ik persoonlijk beetje vergaan
[..]
weet niet wat beter is vragen om ze nintendo neer te legen is ook niet alles
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  maandag 1 juni 2009 @ 20:19:57 #59
101353 mrbox
Miep miep
pi_69612855
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

weet niet wat beter is vragen om ze nintendo neer te legen is ook niet alles
Ja dat is ook niet alles maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Maar let maar ff niet op mij gewoon ff sjaggie/verveelt
  maandag 1 juni 2009 @ 20:21:40 #60
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69612944
Ben ik weer...

@Tegan -> voorgeschiedenis is te lezen in R&P topic "vriend(in) in het buitenland", is te lang om zelfs in samenvatting hier neer te knallen...

@Thrustmaster_Special -> internetverbinding viel voor de zoveelste keer uit daar, en hij was dusdanig over de zeik over iets werkgerelateerds dat hij écht even iets anders moest doen om niet gek te worden. (wat het precies was wilde hij me niet vertellen)

Over iets meer dan een week zie ik hem weer voor het eerst in 6 maanden dus dat maakt de verwarring/spanning eigenlijk extra groot. Hij schreef die "dump" mail (wat wél op een hele nette manier gebeurde!!) en hij gaf later uit eigen initiatief toe dat het een gevalletje "noodrem" was...

Ik ben zelf een persoon die graag duidelijkheid wil, dus die ontmoeting over een week wordt eigenlijk extra spannend omdat ik niet weet of ik me vriendschappelijk op moet stellen of dat hij alsnog meer voor mij voelt...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_69612971
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
goed punt maar is gewoon lastig gescheiden opvoeden heb niet alles in eigen hand
  maandag 1 juni 2009 @ 20:22:01 #62
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69612972
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Knuffel?
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 juni 2009 @ 20:22:58 #63
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69613009
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Tijn 18 van de 50 posts ... je kan ook meerdere berichten in 1 ding zetten man
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")

Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:27:20 #64
101353 mrbox
Miep miep
pi_69613180
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik weer...

@Tegan -> voorgeschiedenis is te lezen in R&P topic "vriend(in) in het buitenland", is te lang om zelfs in samenvatting hier neer te knallen...

@Thrustmaster_Special -> internetverbinding viel voor de zoveelste keer uit daar, en hij was dusdanig over de zeik over iets werkgerelateerds dat hij écht even iets anders moest doen om niet gek te worden. (wat het precies was wilde hij me niet vertellen)

Over iets meer dan een week zie ik hem weer voor het eerst in 6 maanden dus dat maakt de verwarring/spanning eigenlijk extra groot. Hij schreef die "dump" mail (wat wél op een hele nette manier gebeurde!!) en hij gaf later uit eigen initiatief toe dat het een gevalletje "noodrem" was...

Ik ben zelf een persoon die graag duidelijkheid wil, dus die ontmoeting over een week wordt eigenlijk extra spannend omdat ik niet weet of ik me vriendschappelijk op moet stellen of dat hij alsnog meer voor mij voelt...
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

goed punt maar is gewoon lastig gescheiden opvoeden heb niet alles in eigen hand
Nee dat is nooit gemakkelijk
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")

Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?
  maandag 1 juni 2009 @ 20:28:17 #65
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69613209
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
[..]

Nee dat is nooit gemakkelijk
[..]

Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:04 #66
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69613246
@Lotuss, ik hoop dat het helemaal in orde blijkt te zitten als je elkaar weer ziet
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:50 #67
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69613277
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
Als hij dat leuk vindt.
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 juni 2009 @ 20:31:19 #68
101353 mrbox
Miep miep
pi_69613331
quote:

[..]

Klinkt als een ventje dat je een beetje tegen zichzelf in bescherming moet nemen
pi_69613394
quote:

[..]

Je moet het niet overdrijven
  maandag 1 juni 2009 @ 20:37:16 #70
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69613593
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.

En ik weet haast wel zeker dat die mail uit zelfbescherming is geschreven en dat hij nog wel wat voor mij voelt (heeft hij zelf aangegeven). Echter, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet volgende week. We kunnen het heel gezellig hebben volgende week (mét wederzijdse gevoelens dus)... waarbij hij alle intiatief neemt etc...

Maar ja wie zegt niet dat hij over één a twee weken wéér zo'n mail stuurt... daar heb ik geen zin in.
... and I feel fine.
pi_69613609
@lotus: je hoeft niet elke keer te zeggen hoe netjes het ging hoor Ben benieuwd hoe het voor je is.

Mn zusje heeft een vriend btw, een andere dan dr ex en hij is ongeveer 80

compact en kleverig.
pi_69613694
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:40:50 #73
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69613709
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
@lotus: je hoeft niet elke keer te zeggen hoe netjes het ging hoor Ben benieuwd hoe het voor je is.

Mn zusje heeft een vriend btw, een andere dan dr ex en hij is ongeveer 80

Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijn
... and I feel fine.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:44:56 #74
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69613891
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Je moet het niet overdrijven
Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoor
  maandag 1 juni 2009 @ 20:44:59 #75
101353 mrbox
Miep miep
pi_69613894
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.

En ik weet haast wel zeker dat die mail uit zelfbescherming is geschreven en dat hij nog wel wat voor mij voelt (heeft hij zelf aangegeven). Echter, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet volgende week. We kunnen het heel gezellig hebben volgende week (mét wederzijdse gevoelens dus)... waarbij hij alle intiatief neemt etc...

Maar ja wie zegt niet dat hij over één a twee weken wéér zo'n mail stuurt... daar heb ik geen zin in.
Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?
pi_69613934
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijn
Jou leven jou beslissing
pi_69613966
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoor
ach zolang ze ook door zetten maakt het ook niet uit
  maandag 1 juni 2009 @ 20:57:32 #78
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69614469
Ik haat breezers...

Vooral die breezers die bij je foto's op hyves, reacties achterlaten als:

wat heb jij een super sgattig gezicht

je kent me niet

Vooral die doorstreepte 'je kent me niet' !
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  maandag 1 juni 2009 @ 20:58:55 #79
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69614537
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?
Zo zie ik het niet... hij is momenteel degene die het tempo aan moet geven. Merk aan hem dat hij wel gevoelens voor me heeft namelijk. Eén en ander zal natuurlijk afhangen van volgende week. Grotendeels zelfs, omdat we elkaar dan een keer écht in de ogen kunnen kijken.

Wil wel één ding duidelijk maken: als hij twijfelt dan is het voor mij klaar. Ook al ben ik gek op hem, er zijn alsnog vast wel (honderd)duizenden mensen op de wereld die ook een kans maken bij mij...
... and I feel fine.
pi_69614684
Weer een glas wat niet wilde stuiteren
Zou ik daar nou een glasverzekering voor hebben?
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69614777
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
plastic bekers *knuffel voor Jannuk
  maandag 1 juni 2009 @ 21:04:54 #82
240240 Howl
Find me in the future
pi_69614790
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:

Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:06:02 #83
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69614823
quote:
*knuffel*
  maandag 1 juni 2009 @ 21:07:23 #84
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69614874
quote:
Volgende keer onbrekbare glassen kopen.
* tijnbrein geeft Jannuk een knuffel
14 SHADES OF GREY
pi_69614893
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
plastic bekers *knuffel voor Jannuk
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  maandag 1 juni 2009 @ 21:08:08 #86
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69614903
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:

[..]

Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
Het vergt wel sturing hoor. En vaak wat afremming zelfs. Ik wil niet dat ie zich als een vader gedraagt tegenover zijn broertje, maar dat wil er nog niet echt in bij hem. Ik wil niet zeggen dat ie hoogbegaafd is, maar hij heeft een hoge intelligentie, dat is zeker.

Maar zie ook mijn "manipulatie-alert"van vorige week. Hij zal wel politicus worden later of zo.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:08:18 #87
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69614907
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:

[..]

Dat hoeft niet perse.
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 juni 2009 @ 21:08:20 #88
240240 Howl
Find me in the future
pi_69614908
quote:
Scherven brengen geluk. *knuffel*
pi_69615118
Foto's uitzoeken voor aan de muur is moeilijk!

Zeker moeilijk kiezen welke ik groot wil hebben
compact en kleverig.
pi_69615144
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Je hebt ze ook van milieu vriendelijk papier
  maandag 1 juni 2009 @ 21:19:27 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69615402
Goede film op sbs6
  maandag 1 juni 2009 @ 21:23:29 #92
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69615581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij je
  maandag 1 juni 2009 @ 21:24:09 #93
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69615605
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
Goede film op sbs6
Ja, ik wou dat ik zo'n remote had.
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 juni 2009 @ 21:24:47 #94
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_69615631
heerlijk dagje gehad
maar nu wel een klein beetje erg moe
pi_69615702
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij je
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
Love is for real, today!
  maandag 1 juni 2009 @ 21:27:54 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69615731
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, ik wou dat ik zo'n remote had.
Nee dankje
  maandag 1 juni 2009 @ 21:27:59 #97
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_69615734
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
van die plastick wel stuiterende bekers dan die je wel kan afwassen
drinken ook nog es veel lekkerder dan glas
  maandag 1 juni 2009 @ 21:28:31 #98
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_69615758
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.
pi_69615785
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
heerlijk dagje gehad
maar nu wel een klein beetje erg moe
zelfde hier ben moe maar wat een weekend
pi_69615835
Ik heb 36 lijstjes, das op zich best veel
En iets van 50 foto's ofzo

Moet te doen zijn
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')