http://www.thegallerybrummen.nl/nl/collectie/ is ook een mooie, is een van de grootste van europa. Als je een auto wilt die ze niet hebben zoeken ze heel de wereld af naar een exemplaar om die door te verkopenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef styliste het volgende:
o jeehttp://www.adriaansenclassics.nl/index1.html
en ik heb nog niet eens mijn rijbewijs..
Willem ii?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef hmmmz het volgende:
Ik ben bij Mugs and Muffins geweest in de willem ii straat. Echt helemaal geweldig, vanaf nu mijn nieuwe hideout.
Ben wel in de stad te vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
dadelijk maar weer is gezellig met vrienden op pad.
Wie gaat er dit weekend naar levenslied?![]()
![]()
* Crazy-M verwacht weinig mensen van hier
supervet!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga per 1 juli in tilburg centrum wonen, zijstraat van de piusstraat in een super net nieuw huis, grote kamer, met twee vriendinnen![]()
![]()
![]()
housewarming party voor fok!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga per 1 juli in tilburg centrum wonen, zijstraat van de piusstraat in een super net nieuw huis, grote kamer, met twee vriendinnen![]()
![]()
![]()
Ziet er écht tof uit! Mooie keuken ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
![]()
200 euro?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef toma het volgende:
Net kleren gekocht in de stad. Heb nog nooit zo veel geld uitgegeven aan kleren op één dag
Ik was al sinds december niet in de stad geweest.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef toma het volgende:
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt van de Mall?
quote:Tussenstand: kleine meerderheid tegen
De stemmen van de eerste 50 stembureaus zijn geteld: 48,3% stemde voor en 51% tegen de komst van een mall in Tilburg.
Dit is de tussenstand zoals deze rond na 22.15 uur is vrijgegeven. In totaal zijn 36.352 stemmen geteld. Naar verwachting is rond 22.45 uur de eindstand bekend. Van de grootste stembureaus uit Tilburg moeten de stemmen nog binnenkomen.
Het totaal percentage van de stemmen bedraagt geen honderd procent. Dit is te wijten aan ongeldige en foute stemmen.
Opkomst
Tilburgers konden vandaag twee keer stemmen: voor de Europese verkiezingen en het referendum voor de Mall. Om 19 uur was de opkomst voor de verkiezingen 28,37 procent. Dat betekent dat 44.071 inwoners hun stem hebben uitgebracht. Voor het referendum had om 19 uur 27,01% (43.528 stemmen uitgebracht) van de Tilburgers gestemd. De stembureaus waren tot 21 uur open. Een lijst met alle locaties is te vinden via de speciale pagina verkiezingen. De link is hieronder te vinden.
De uitslag van het referendum zal als eerste bekend zijn. Die wordt rond 22.30 uur verwacht. Vanaf 21.30 uur is vanavond in het gemeentehuis (stadskantoor 1, burgerhal, eerste verdieping) een speciale verkiezingsbijeenkomst. In aanwezigheid van voor- en tegenstanders van de Mall en met aandacht voor het verloop van het referendum. Iedereen is van harte welkom.
quote:Tekenwedstrijd bij opening expositie
Tekenaars kunnen deelnemen aan een wedstrijd op vrijdag 12 juni. Die dag is de opening van 'Vincents Tekenlokaal' in het paleis aan het Willemsplein.
Drie Tilburgse tekenaars begeleiden de deelnemers ter plekke: Gummbah, Jeroen de Leijer en Rob van Trier. Ze maken ook deel uit van de jury, samen met burgemeester Ruud Vreeman en Ronald Peeters, hoofd van het Stadsmuseum Tilburg.
Iedereen kan gratis aan de wedstrijd deelnemen. De eerste prijs is een masterclass bij één van de drie kunstenaars. In september zijn de tekeningen van de eerste drie prijswinnaars in heel Tilburg te zien op grote posters. De overige tekeningen verschijnen digitaal op de website van Vincents Tekenlokaal.
Deelname
Tekenclubs, tekenklassen en individuele tekenaars zijn van harte welkom om zich aan te melden. Er kunnen maximaal honderd mensen meedoen. Ieder brengt zijn eigen tekenmaterialen mee. Voor schildersezels, onderleggers en papier wordt gezorgd.
De wedstrijd is buiten en duurt van 15.00 uur tot uiterlijk 18.00 uur. Vanaf 14.00 uur mogen de tekenaars een kijkje nemen in Vincents Tekenlokaal. Inschrijven kan via Petra Robben, telefoonnummer 013-5494565.
Vincents Tekenlokaal
Het tekenlokaal van Van Gogh is vanaf zaterdag 13 juni voor publiek geopend. In het paleis is te zien hoe de beroemde schilder als dertienjarige jongen tekenles kreeg. Hij zat korte tijd op de Rijks-HBS Koning Willem II, dat toentertijd in het Tilburgse paleis was ondergebracht.
Die Mall?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |