abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69729853
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Er is best vraag naar een de blokker, maar dan hoeft die echt niet in het centrum te zitten, op de Westermarkt en Jan Heijnstraat zit ie ook goed hoor.
Daar ben ik het met je eens. Ik zou dat soort winkels ook liever ergens anders zien. Maar ik denk dat met de komst van een Mall er weinig zal veranderen aan de bezetting van dat soort winkels in de stad. Het zal denk ik zelfs averechts werken.
pi_69733992
Zo, gisteren in bijna voor het eerst in me leven 2 bonnen ontvangen.
Gelukkig kon ik mezelf inhouden en werd ik niet bij de hand, dus het bleef bij een tweetal waarschuwingen
- NIET met zn 3en naast elkaar fietsen!
- Je licht is stuk, dat moet je maken!

En ik werd door meneer de motorpliesie nog nageroepen: "GA MAAR LOPEN!". Had geen zin in een prent of gezeik dus ben maar gaan lopen tot ik uit het zicht was verdwenen.

Lijkt het er hier in de buurt soms op dat het verboden is om in het donker licht op je fiets te hebben, in Eindhoven is het zo ongeveer een doodzonde, net als met zn 3en naast elkaar fietsen op een fietspad zo breed als de schouwburgring... Ze controleren er blijkbaar heeel erg vaak op daarzo.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:15:17 #278
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_69734648
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, gisteren in bijna voor het eerst in me leven 2 bonnen ontvangen.
Gelukkig kon ik mezelf inhouden en werd ik niet bij de hand, dus het bleef bij een tweetal waarschuwingen
- NIET met zn 3en naast elkaar fietsen!
- Je licht is stuk, dat moet je maken!

En ik werd door meneer de motorpliesie nog nageroepen: "GA MAAR LOPEN!". Had geen zin in een prent of gezeik dus ben maar gaan lopen tot ik uit het zicht was verdwenen.

Lijkt het er hier in de buurt soms op dat het verboden is om in het donker licht op je fiets te hebben, in Eindhoven is het zo ongeveer een doodzonde, net als met zn 3en naast elkaar fietsen op een fietspad zo breed als de schouwburgring... Ze controleren er blijkbaar heeel erg vaak op daarzo.
Ah, is het weer controletijd voor de politie? Er zijn altijd van die momenten in het jaar dat er ineens heel veel politie rondrijdt en je bekeurt voor alles en nog wat
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_69734788
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ah, is het weer controletijd voor de politie? Er zijn altijd van die momenten in het jaar dat er ineens heel veel politie rondrijdt en je bekeurt voor alles en nog wat
Mja, ik weet niet, om de een of andere reden laat de pliesie in ehv zich wel zien, en hier in regio tilburg alleen op vrijdag en zaterdag avond op de heuvel.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:25:31 #280
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_69734987
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet, om de een of andere reden laat de pliesie in ehv zich wel zien, en hier in regio tilburg alleen op vrijdag en zaterdag avond op de heuvel.
Ja klopt ik heb tot nu toe eigenlijk altijd geluk gehad, nooit een bon gekregen... Maar misschien moeten ze volgende maand hun halfjaarlijkse rapport laten zien en gaan ze dan nu lekker bonnen spammen
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_69736465
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:25 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja klopt ik heb tot nu toe eigenlijk altijd geluk gehad, nooit een bon gekregen... Maar misschien moeten ze volgende maand hun halfjaarlijkse rapport laten zien en gaan ze dan nu lekker bonnen spammen
Het aantal bromfietscontroles is iig al flink omhoog gegaan als ik zo eens naar de mailtjes van rollerbank.nl kijk in mn mailbox.
pi_69736995
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat een onzin, een volledig vrije martkwerking zonder overheidsingrijpen is een utopie.
Bovendien stemt 46% VOOR een mall, dus de behoefte is er wel degelijk.
Blijkbaar is er niet voldoende behoefte voor die mall.
pi_69737649
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Blijkbaar is er niet voldoende behoefte voor die mall.
Als je een arbitraire streep op 50% van de opgekomen stemmers trekt, en dat als grenswaarde van de behoefte stelt, nee dan niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_69738623
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef aardappel het volgende:

[..]

supervet!

welke zijstraat precies?
Gildebroeders .
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef toma het volgende:
Net kleren gekocht in de stad. Heb nog nooit zo veel geld uitgegeven aan kleren op één dag
Oh, ik ben daar heel goed in altijd, vooral als ik met m'n mama ben .

Goeiemiddag allemaal! Mijn zusje heeft vanavond gala, echt leuk. Bij ons doen ze alleen aan eindgala, dus voor eindexamenkandidaten na de examens. We hebben dan ook een hele optocht waarbij al die eindexamenkandidaten in mooie auto's vervoerd worden en langs de route staan mensen enzo, echt heel leuk.
pi_69739148
Wie gaan er eigenlijk naar de Tingo ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_69739719
Ben het hele weekend niet in town beetje te laat gerealiseerd dat het en Tingo en FvhL is..
pi_69739968
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:11 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Gildebroeders .
[..]

Oh, ik ben daar heel goed in altijd, vooral als ik met m'n mama ben .

Goeiemiddag allemaal! Mijn zusje heeft vanavond gala, echt leuk. Bij ons doen ze alleen aan eindgala, dus voor eindexamenkandidaten na de examens. We hebben dan ook een hele optocht waarbij al die eindexamenkandidaten in mooie auto's vervoerd worden en langs de route staan mensen enzo, echt heel leuk.
Jammer dat wij dat niet hadden, zo'n gala met imposante entree
Wij kregen alleen maar een flauw feestje bij de miller

En dan zo binnekomen inclusief parkeerwachter en wielklem
pi_69740817
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Jammer dat wij dat niet hadden, zo'n gala met imposante entree
Wij kregen alleen maar een flauw feestje bij de miller

En dan zo binnekomen inclusief parkeerwachter en wielklem
Lullo's geweldig
pi_69742802
Ik wist dat er veel vreemde figuren op Fok! zaten, maar deze slaat alles

Forumusers die sex hebben met paarden.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:52:59 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69744425
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:57:28 #291
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69744566
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:08 schreef VoreG het volgende:
Ik wist dat er veel vreemde figuren op Fok! zaten, maar deze slaat alles

Forumusers die sex hebben met paarden.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:

Das een rare reactie na dat bericht van VoreG Komt nu zo over van..

"Ej, dat doe ik ook "

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:59:26 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69744625
Haha Nee, ik doe dat niet
pi_69745184
Ik heb dat nooit begrepen. Laat die mensen lekker met koeien, paarden en ander groot vee rollebollen. Alsof zo'n beest daar wat van merkt. Heb je weleens goed gekeken naar de grootte van de geslachtsorganen van die beesten?!
Ja ok, bij een kat of een sjiewawa is dat idd anders.

---edit---

Nee, ik doe daar zelf niet aan mee, ik begrijp die mensen ook niet. Maar ik zie het net als homofilie. Daar heb ik ook geen moeite mee, zo lang men mij daar niet bij betrekt op wat voor manier dan ook.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:17:35 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69745222
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Laat die mensen lekker met koeien, paarden en ander groot vee rollebollen. Alsof zo'n beest daar wat van merkt. Heb je weleens goed gekeken naar de grootte van de geslachtsorganen van die beesten?!
Ja ok, bij een kat of een sjiewawa is dat idd anders.
Alsjeblieft zeg... Als je dan het ene gaat gedogen, dan moet je ook niet zeuren bij een kat / hond
pi_69745271
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg... Als je dan het ene gaat gedogen, dan moet je ook niet zeuren bij een kat / hond
Homofilie mag ook, maar je maakt toch ook onderscheid tussen kerels van 30 en jongetjes van 7 ?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:22:24 #296
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69745404
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Homofilie mag ook, maar je maakt toch ook onderscheid tussen kerels van 30 en jongetjes van 7 ?
Ergens heb je eigenlijk best een goed punt..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_69746252
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat een onzin, een volledig vrije martkwerking zonder overheidsingrijpen is een utopie.
Bovendien stemt 46% VOOR een mall, dus de behoefte is er wel degelijk.
46% van de 38% die is komen opdagen... dat is dus niet echt heel erg veel
pi_69746482
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Die 62% die niet op is komen dagen zal het dus blijkbaar aan hun reet roesten of er wel of geen mall komt, dus mag je die niet meetellen. Het is gelukkig niet altijd verplicht om een mening te hebben en die al dan niet anoniem kenbaar te maken. Althans hier in Nederland.
pi_69746810
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Die 62% die niet op is komen dagen zal het dus blijkbaar aan hun reet roesten of er wel of geen mall komt, dus mag je die niet meetellen. Het is gelukkig niet altijd verplicht om een mening te hebben en die al dan niet anoniem kenbaar te maken. Althans hier in Nederland.
Inderdaad en daarom vind ik ook dat er net zoals in België gewoon weer een stemplicht moet komen. Als je dan geen mening hebt stem je blanco, maar mensen moeten dan toch wel een keer nadenken!

Als je in België niet komt opdagen krijg je gewoon boete binnen van 250¤!
pi_69746815
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat er veel behoefte was? Ik heb gezegd dat er behoefte was, al is er maar 1 persoon die het wil, dan is er behoefte.

Maar goed het mall verhaal is voorbij, komt er niet, klaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')