Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
Gaat lekker johquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
jaaaaaa die moet je halen!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!is alleen niet open vandaag
![]()
Mooie score trouwens, je zit bijna twee extra dagen gered!
Ik ben nu zes maanden, een week en een dag gestopt![]()
Niets vdn politie gehoord, maar de tam tam heeft zijn werk gedaan...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Popples het volgende:
kp hoe was het nu verder gegaan met de zoekende politie?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef Belana het volgende:
onze tuin is er helaas niet groot genoeg voor, er zal iets kleiners moeten komen
gaat lekker idd rewimoover het algemeen taal ik er ook niet meer naar, soms zomaar een momentje, maar dat is makkelijk te weerstaan
ik ben er ook heel blij mee!
thanks!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
staat in het vorige bankje voorlaatste pagina![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |