Echt? Die kunnen toch ook wel meer krijgen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Maja het volgende:
Volendam vraagt 3.000 euro voor een oefenwedstrijd.
Volgens mij dat laatste ja of soms krijgen de clubs ook nog iets voor het afstaan van het complex.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand ook hoe het toevallig zit tussen bij bijvoorbeeld een oefenwedstrijd van ADO - Dordrecht bijv bij een amateurvereniging? Gedeelde recettes voor de clubs en dan consumpties voor de amateurclub?
Ja maar waar in Zutphen?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
mooie pot , wellicht een kijkje nemen
Komt nog bij:quote:FC Twente:
18 juni eerste training FC Twente.
20 juni FC Twenterand - FC Twente
24-06 sv Bon Boys - FC Twente (Haaksbergen)
27-06 Hengelose Selectie - FC Twente (Hengelo Ov.)
7 juli FC Twente - Schalke 04 in Meppen.
11 juli FC Twente - FC Zwolle.
Ben ook wel benieuwd naar Ajax CTquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:28 schreef Voltreffer het volgende:
4 Juli maar even de reis maken naar A'dam denk ik. Ben wel benieuwd naar Cape town. Mischien nog naar Tilburg ook, maar das nog niet zeker. Jammer dat de plaatselijke VV niet tegen een Prof-club oefend. Vorige siezoen kwam Sparta nog op bezoek.
Pff, ja. Ik ben jaloers op julliequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef Dos37 het volgende:
Swansea City is wel een mooie om heen te gaan
Ik ben dan op vakantie. Dus helaasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef Dos37 het volgende:
Swansea City is wel een mooie om heen te gaan
De Toekomst.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar Ajax CT![]()
Wordt de wedstrijd gespeeld op de toekomst of in de Arena?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |