Zuipen is leuk!quote:
Ik doe normaal gesproken ook rustig aan tegenwoordig. Maar afgelopen zaterdag was het weer eens een ouderwets avondje met de mannen, dat gebeurt van tijd tot tijd en dan loopt het meestal wel wat uit de handquote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zuip dan ook niet zoveel.![]()
Maar goed dat je dit erkent, je weet nu dat je het in het vervolg rustiger aan moet doen. Niets lekkerder dan zondagochtend fris en fruitig op te kunnen staan en genieten van de dag, startend in de tuin met een kopje thee en een croissantje.
Ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef vosss het volgende:
Ik merk het zelf de laatste jaren ook.
Als ik op vrijdagavond flink zuip ben ik echt compleet de zaterdag ram naar de klote!
Ik dacht dat het wel mee zou vallen, het valt me zwaar tegenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen.Ik had het mis.
Die klagen hier ook over, al zullen ze echt niet allemaal nog op apegapen liggen. Ik vermoed dat degenen die het alleen bij bier hebben gehouden er relatief makkelijk van af zijn gekomen. Had ik ook moeten doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
En je maten? Trokken die het wel of liggen die ook nog steeds voor pampus?
Gelukkig is het een mooie dag om brak te zijn...
En dan voel je je fris en fruitig de dag erop?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Gewoon aan de dope gaan.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
Als je 30+ bent hoor je getrouwd te zijn en kinderen te hebben en met hun wat van je leven te maken. 30+ers die nog in kroegen hangen zijn kansloos.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
TS gedraagt zich nog alsof hij 16 is!
Als je 30+ bent hoor je getrouwd te zijn en kinderen te hebben en met hun wat van je leven te maken. 30+ers die nog in kroegen hangen zijn kansloos.
Dat zijn dan verhalen van prutsers.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan voel je je fris en fruitig de dag erop?![]()
Ik hoor wel eens andere verhalen....
Ja, stel je voor dat je eens een feestje zou hebben op zijn tijdquote:
Ik ben bekend met de antikatermaatregelen, mijn klacht is vooral dat die katers veel erger zijn en langer duren dan pakweg 10 jaar geleden.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Gewoon een halve liter naar binnen kieperen, is de ergste roes iig weg. Voor de rest wat eten, lekker lauw douchen en de dag uitbollen.
Suuk6 ermede
Doorzon/Gristen alertquote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
30 plussers die geforceerd spontaan over willen komenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef Nosh het volgende:
20-jarige klaagbakertjes die wel even denken te weten wat je moet doen als je de dertig bent gepasseerd..
Ben ik me ondertussen al een jaartje of 10 bewust vanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de antikatermaatregelen, mijn klacht is vooral dat die katers veel erger zijn en langer duren dan pakweg 10 jaar geleden.
Ja man, iedereen die een topic opent over een veelvoorkomend probleem als katers, is stiekem gewoon een aandachtvragende loser die stiekem het gat in zijn leven probeert te vullen met licht homo-erotische mannenavonden en alcohol.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
30 plussers die geforceerd spontaan over willen komen
ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, iedereen die een topic opent over een veelvoorkomend probleem als katers, is stiekem gewoon een aandachtvragende loser die stiekem het gat in zijn leven probeert te vullen met licht homo-erotische mannenavonden en alcohol.
Nee, echt.
Tegenwoordig drink ik stukken minder bier en vaak colaatjes tussendoor. Bespaart je heel wat ellende de volgende ochtend.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de antikatermaatregelen, mijn klacht is vooral dat die katers veel erger zijn en langer duren dan pakweg 10 jaar geleden.
Bijdehandte snotneus. Ga je huiswerk maken jaquote:
Dan drink je toch nog te weinigquote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heuh, als ik nog enigzins bij mijn positieven ben wel, maar dat was zaterdag dus niet zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben ik me ondertussen al een jaartje of 10 bewust van![]()
Sluit jij je buis-avond wel af met een paar glazen water ofzo? Helpt mij iig om niet al te brak te zijn the day after
neequote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Bijdehandte snotneus. Ga je huiswerk maken ja
Bier uit blikquote:Op maandag 1 juni 2009 15:31 schreef TheYoung1 het volgende:
* trekt zich een blikje gerstenat open en verdrinkt zijn kater *
Zo moet dat eigenlijk ja. Alleen als ik al flink in de olie ben heb ik die tegenwoordigheid van geest niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik stukken minder bier en vaak colaatjes tussendoor. Bespaart je heel wat ellende de volgende ochtend.
Festivalsquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bier uit blik.Perfect voor een festival.
Hou op over festivals! Ik ga naar Low Lands deze zomer en daar zal ik me toch echt in moeten houden anders kan ik gewoon na 1 dag naar huisquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bier uit blik.Perfect voor een festival.
Precies. Ik voel met je mee TS...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:28 schreef Nosh het volgende:
Katers die heftiger worden zijn gewoon bar kut, dus alle sympathie voor de TS.
Boks, hij weet zelf.
Integendeel, het was verdómd gezellig, lang niet zo'n lol gehad.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef JoPiDo het volgende:
na een bepaalde leeftijd is veel drinken niet stoer of gezellig meer, maar gewoon triestig
die bepaalde leeftijd heeft de TS 6 jaar geleden al bereikt...
Enne? Ik dacht dat jij op PP zou zitten!!!!quote:
Als het gezellig is kan het voorkomen dat je iets teveel drinkt. Is niks triets aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef JoPiDo het volgende:
na een bepaalde leeftijd is veel drinken niet stoer of gezellig meer, maar gewoon triestig
die bepaalde leeftijd heeft de TS 6 jaar geleden al bereikt...
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me overigens afvraag: hoe doen alcoholisten dat? Die moeten zich toch gewoon constant hondsberoerd voelen?
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als het gezellig is kan het voorkomen dat je iets teveel drinkt. Is niks triets aan.
Wat ik wel triest vind is dat sommige mensen vinden dat je na je 30ste geen plezier meer mag maken en als een brave huisvader elke dag maar naast het vrouwtje op de bank Oprah moet kijken, want dan ben je pas volwassen!
Nou, blijkbaar dus niet hequote:Op maandag 1 juni 2009 15:47 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de manier waarop de TS het brengt, dan het drinken op zich
als je die leeftijd bereikt hebt, kun je je toch wel inhouden zodat je je niet een heel pinksterweekend beroerd hoeft te voelen!
Ik heb gisteren 2 buizen explosion gehad, en ik kan je met klem zeggen dat ik me super mega verkankerd voelquote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan voel je je fris en fruitig de dag erop?![]()
Ik hoor wel eens andere verhalen....
En jij bent heul geen 30+, kan je nagaan!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 buizen explosion gehad, en ik kan je met klem zeggen dat ik me super mega verkankerd voel
Niet als een ouwe zak maar wel naar je leeftijd gedragen. Ik zou me als volwassen man niet elke zaterdag lamzuipen tussen de 16-jarige breezers. Ik wil wel serieus genomen worden door mijn kinderen straks.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
![]()
Nee, 30+ zijn en je gedragen als een ouwe zak, dat is leuk. Net alsof je geen carriere kan maken en plezier maken zonder je vrouw erbij.
Maar je sociale leven gaat er wel met rasse schreden op achteruit....quote:Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben gisteren uitgegaan in Second Life. Kost je geen geld en je krijgt ook geen enorme kater
Wat is naar je leeftijd gedragen?, is daar een protocol voor? TS zegt toch niet dat hij elke week gaat zuipen?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet als een ouwe zak maar wel naar je leeftijd gedragen. Ik zou me als volwassen man niet elke zaterdag lamzuipen tussen de 16-jarige breezers. Ik wil wel serieus genomen worden door mijn kinderen straks.
Ja en plezier maken: zeker! Maar ik begin nu al (en ik ben nog jong) uitgekeken te raken op het uitgaans- en zuipcultuur. Wat is er mis met een museum of dierentuin ter vervanging?
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is naar je leeftijd gedragen?, is daar een protocol voor? TS zegt toch niet dat hij elke week gaat zuipen?
Mag je bijvoorbeeld niet meer gek doen na je 30ste?
Ben blij dat ik een vader heb die het goed heeft bekeken in zijn leven , die is bijna 70 en gaat nog steeds uit ; lekker dansen en naar concerten, met of zonder mijn moeder.
Als je hem vergelijkt met mensen van 10 jaar jonger dan geniet die man toch veeel meer van zijn leven dan van die bankhangers die niet weg mogen van hun vrouw.
Tuurlijk, hulde aan je vader die van zijn leven geniet. Maar als je niet uitgaat ben je niet meteen een bankhanger. De gemiddelde Nederlander wil niet inzien dat er zoveel meer is dan uitgaan alleen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is naar je leeftijd gedragen?, is daar een protocol voor? TS zegt toch niet dat hij elke week gaat zuipen?
Mag je bijvoorbeeld niet meer gek doen na je 30ste?
Ben blij dat ik een vader heb die het goed heeft bekeken in zijn leven , die is bijna 70 en gaat nog steeds uit ; lekker dansen en naar concerten, met of zonder mijn moeder.
Als je hem vergelijkt met mensen van 10 jaar jonger dan geniet die man toch veeel meer van zijn leven dan van die bankhangers die niet weg mogen van hun vrouw.
Uitgaan zie ik breder: muziek, theater, musea etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tuurlijk, hulde aan je vader die van zijn leven geniet. Maar als je niet uitgaat ben je niet meteen een bankhanger. De gemiddelde Nederlander wil niet inzien dat er zoveel meer is dan uitgaan alleen.
Buis-avond?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben ik me ondertussen al een jaartje of 10 bewust van![]()
Sluit jij je buis-avond wel af met een paar glazen water ofzo? Helpt mij iig om niet al te brak te zijn the day after
Alledrie de genoemde uitgaansgelegenhedenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uitgaan zie ik breder: muziek, theater, musea etc.
En over de kutkaters die je krijgt als je de 30 voorbij bentquote:Op maandag 1 juni 2009 16:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alledrie de genoemde uitgaansgelegenheden![]()
Maar dit topique ging over lamzuipen
Het echte uitgaan is voor pubers, net zoals toen wij pubers waren. Het uitgaan nu kent een hele andere "gezelligheid" voor mij.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tuurlijk, hulde aan je vader die van zijn leven geniet. Maar als je niet uitgaat ben je niet meteen een bankhanger. De gemiddelde Nederlander wil niet inzien dat er zoveel meer is dan uitgaan alleen.
Goed idee, dan verdien ik namelijk nog meer dan dat ik nu al doequote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Bijdehandte snotneus. Ga je huiswerk maken ja
Jij verdient geld met het maken van je huiswerk?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Goed idee, dan verdien ik namelijk nog meer dan dat ik nu al doe
Nou ja cursus volgenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij verdient geld met het maken van je huiswerk?
Debielen die conclusies trekken die nergens op gebaseerd zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ouwe flapdrollen die denken dat ze nog studenten/tieners zijn
Over een paar jaar heb je al een middagdutje nodig...quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En over de kutkaters die je krijgt als je de 30 voorbij bent
Errr.... Ik zeg niks...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb je al een middagdutje nodig...
Jij bent ook al bijna 30 he?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Debielen die conclusies trekken die nergens op gebaseerd zijn
Jij hebt voor je baan nooit een cursus moeten volgen? Zal wel niet al te veel voorstellen danquote:
Zeer waar, maar dan kan je 's avonds weer niet slapen. Ik niet tenminste. Op van die katerdagen zorg ik meestal dat ik om 10 uur in bed lig, meestal met de tv aan, en dan ben ik voor 11 uur gegarandeerd vertrokkenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:17 schreef Neleos het volgende:
Middagdutjes zijn tof trouwens. En helpen ook heel goed tegen katers.
breezer sletjes kom je alleen tegen waar jij naartoe gaat. Ik kom ze niet tegen in de kroegen waar ik als 30+ kom. Dus helemaal geen last van kleine schandalig hoerig geklede kotsende tienertjes die al lang in bed hadden moeten liggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet als een ouwe zak maar wel naar je leeftijd gedragen. Ik zou me als volwassen man niet elke zaterdag lamzuipen tussen de 16-jarige breezers. Ik wil wel serieus genomen worden door mijn kinderen straks.
Ja en plezier maken: zeker! Maar ik begin nu al (en ik ben nog jong) uitgekeken te raken op de uitgaans- en zuipcultuur. Wat is er mis met een museum of dierentuin ter vervanging?
quote:
Kijk daar ga je al. We moeten natuurlijk wel voldoen aan het verwachtingspatroon van de moderne maatschappij.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
Nee ik heb nooit een cursus gedaan, ben altijd gewoon naar school geweest.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Jij hebt voor je baan nooit een cursus moeten volgen? Zal wel niet al te veel voorstellen dan
En dan vind je het zeker nog leuk ook hè?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
en toch ga ik geregeld naar de kroeg en drink ik ook wel eens teveel. onvolwassen he
Tering gast, amper 20 en nu al zo'n ouwe zak... Ik vrees dat jouw eventuele kinderen nooit trots op je kunnen zijn met zo'n instelling...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja en plezier maken: zeker! Maar ik begin nu al (en ik ben nog jong) uitgekeken te raken op de uitgaans- en zuipcultuur. Wat is er mis met een museum of dierentuin ter vervanging?
Als dat jouw ideaalbeeld is van jel eventje als je 30 bent geweest? Veel plezier.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |