No Shit Sherlock.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
concluderend dat de Skihut eigenlijk heel erg triest is
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Na een paar uur echter, zeiden mijn vrienden: de muziek is hier erg slecht, laten we naar de skihut gaan voor wat kwaliteit!!
Wij daar dus heen. Iedereen aan het bier, ik aan de cola. Nou vind ik dat bij een normaal kroegbezoek niet zo vervelend, dus op zich klaag ik hier nog niet. Na een paar uur echter, zeiden mijn vrienden: de muziek is hier erg slecht, laten we naar de skihut gaan voor wat kwaliteit!! Nou ben ik in beschonken toestand altijd wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe.
quote:
TS wordt bezopen van colaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij daar dus heen. Iedereen aan het bier, ik aan de cola.
...
Nou ben ik in beschonken toestand altijd wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe.
Tokkie muziekquote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS wordt bezopen van cola
TS gaat naar de skihut
TS heeft vrienden die naar de skihut willen
Ja, dat was een vage zinquote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
In dronken toestand is het al tenenkrommend, hoe kom je er in vredesnaam bij dat het in nuchtere toestand wel mee zou kunnen vallenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat was een vage zin
Correctie: nou ben ik in beschonken toestand wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe in de verwachting dat het allemaal wel mee zou vallen in nuchtere staat.
Leer begrijpend lezen, lutser.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
Zo tenenkrommend is het niet in dronken toestand hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In dronken toestand is het al tenenkrommend, hoe kom je er in vredesnaam bij dat het in nuchtere toestand wel mee zou kunnen vallen
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
ik vind die hele stad niksquote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen hier die de Skihut niks vinden zijn er vast nog nooit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. De Skihut kan, met genoeg drank op, best tof zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Helaas wel, helaas ...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
En uiteindelijk stap je bij ze in de auto anders blijf je heel alleen met je biertje voor de tv hangen op vrijdag/zaterdag avondquote:Op maandag 1 juni 2009 15:17 schreef mafkees01 het volgende:
Skihut. Ik heb echt een grafhekel aan die muziek. Als vrienden dit voorstellen lach ik ze altijd keihard uit! Skihut
Echte muziek voor paupers...
IK HEB EEN TOETTOET, IK HEB EEN TOETTOET, IK HEB EEN TOETTOET WOOOOHOOOOO!!!!!quote:
Jouw vrienden misschien.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En uiteindelijk stap je bij ze in de auto anders blijf je heel alleen met je biertje voor de tv hangen op vrijdag/zaterdag avond
stukken beter jaquote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Mijn tweede groep vrienden weet tenminste wel wat goede muziek is. Die stellen dat soort idiote ideeen niet voor, maar komen met defqon qlimax of a.s. naar zaandam. 10 years of technoboy
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het er wel een stuk leuker vind als eenquote:
eindhovenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het er wel een stuk leuker vind als eeneindhoven
bijvoorbeeld
Neuh, doe ik wel vaker, maar ik zorg in 99% van de gevallen dat ik niet hoef te BOB-en als ik naar feesten met kutmuziek gaquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs TS, de eerste keer BOB-en is toch wat he
Jeweettochquote:Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef thewishmaster het volgende:
Roffa. Het woord voor Rotterdam voor de whiggers onder ons?
Ja, moest tot en met 15 meiquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Roystonstijl, je weet toch. Ik mis je Ajax avatar trouwens, drie maanden zeker voorbij?
quote:
laten we naar de skihut gaan voor wat kwaliteit!!
Ik heb er wel eens Tiny en Lau gezienquote:Op maandag 1 juni 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
Zelfs de stervoetballers van Feyenoord zijn er te vinden, dan moet het wel kwaliteit zijn.
Je moet niet je eigen stamkroeg nog meer naar beneden halen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens Tiny en Lau gezien
Ik heb er ook wel eens Fabienne uit Beauty en de Nerd gezien, compenseert dat weer?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je moet niet je eigen stamkroeg nog meer naar beneden halen hoor.
Nu is het weer de grootste kwaliteitstent van Rotterdam en omstrekenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens Fabienne uit Beauty en de Nerd gezien, compenseert dat weer?
Ik wist hetquote:Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu is het weer de grootste kwaliteitstent van Rotterdam en omstreken.
Yup diequote:Op maandag 1 juni 2009 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel de kleine op het stadhuisplein he
Ik eigenlijk vanaf 12 uur in de skihut geweest tot 4quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Yup die![]()
Ik was met m'n vriendin en nog 2 meisjes en 1 jongen, we waren eerst bij skihut ( jas enz opgehangen ) toen naar BED gegaan ( zo cafe is dat ook vlakbij Sorbonne ) daar werden we geweigerdtoen naar Sorbonne, en daar werd die andere jongen geweigerd
, Toen weer terug naar Skihut, ff naar binnengegaan stond een uitsmijter voor de deur en 1 laten we maar zeggen getinte vrouw die de Entree's inde van de jongens, en vervolgens naar Hollywood gegaan en vanaf daar naar huis toe
Hmm, ik was dr ook rond uurtje of 1quote:Op maandag 1 juni 2009 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk vanaf 12 uur in de skihut geweest tot 4
En daarvoor een uurtje in Cafe Fout, aan de kopse kant van het Stadhuisplein. Maar ja, dat is niet zo fantastisch
Die zijn bij feyenoord ook te vinden, hetgeen je punt ontkracht - moest gezegd worden hoewel je niet serieus was.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
Zelfs de stervoetballers van Feyenoord zijn er te vinden, dan moet het wel kwaliteit zijn.
Ja, en het is niet echt een aanraderquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hmm, ik was dr ook rond uurtje of 1
het was fucking druk![]()
Ahh, dat is dat nieuwe cafe-tje toch ?
zegt genoegquote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
de muziek was er nog veel slechter als in de skihut, er was heineken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |