UFO's bestaan wel...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ufo's bestaan niet.
ga eerst eens opzoeken waar UFO de afkorting van is...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een bestaande ufo. Niet een science fiction ufo of een vaag filmpje op internet maar een echte.
Ik weet ook wel wat het betekent.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ga eerst eens opzoeken waar UFO de afkorting van is...
Het kan ook zijn dat de ufo beweegt, en niet de cameramanquote:Op maandag 1 juni 2009 14:59 schreef Houdnini het volgende:
Waarom heeft iedereen die een vliegende schotel op video zet last van parkinson?
Waarschijnlijk omdat het vol gezoomd staat en de kleinste beweging is dan al een hele schok? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:59 schreef Houdnini het volgende:
Waarom heeft iedereen die een vliegende schotel op video zet last van parkinson?
mooi zo, waarom beweer je dan dat ze niet bestaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat het betekent.
Kijk de rest van het filmpje ook eens, hij staat niet de hele tijd "vol" gezoomd. Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het vol gezoomd staat en de kleinste beweging is dan al een hele schok? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
En als ie niet vol ingezoomd staat zie je het minder schudden/bewegen he?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Kijk de rest van het filmpje ook eens, hij staat niet de hele tijd "vol" gezoomd. Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Klopt. Als je niet in een comfortabele manier staat en je hebt de camera volledig ingezoomed, dan is elke kleine beweging al 10x zo groot op beeld.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef cptmarco het volgende:
niet zo raar, hij moet zijn arm helemaal strekken als je het filmpje mag geloven om het te filmen. Hij ziet dus amper wat hij filmt en in die positie lijkt het mij lastig om je arm helemaal stil te houden...
Breng je je argument nu zo dom om je punt door te drukken? Is de nood om "aliens" te verwerpen zo hoog?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef woutabest het volgende:
Nou, hij kon dus blijkbaar niet naar buiten kijken en wel met de camera de UFO volgen? Ik zou graag een filmpje voor waarheid aannemen maar dan moeten ze nog overtuigender zijn dan dit.
Dus jij vind omdat er nu een duidelijker filmpje gemaakt is, dit de ultieme waarheid is en alle andere argumenten zijn dom?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Breng je je argument nu zo dom om je punt door te drukken? Is de nood om "aliens" te verwerpen zo hoog?
Camera's hebben een LCD scherm tegenwoordig. Daarmee kun je ook filmen terwijl je in publiek staat. Over de hoofden heen.
Sterker, dat is er al jaren. Sommigen hebben zelfs een scherm wat je uit kunt klappen en draaien.
Dus waar gaat het mis bij jou?
Nee... goed lezen flapdrol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dus jij vind omdat er nu een duidelijker filmpje gemaakt is, dit de ultieme waarheid is en alle andere argumenten zijn dom?!!!!
en jouw wetenschappelijke beschouwing is voor ons het argument dat we verder met deze discussie kunnen stoppen? Nee toch. Ik hoor enkel onderbuik gevoel wat spreekt. Verder niks inhoudelijks.quote:Ik heb na de eerste 3 minuten het filmpje alweer weggeklikt, het sloeg nergens op. Een grijze bol in de lucht, geen details, niks. En ja, ik ben ervan overtuigd dat aliens bestaan, maar niet dat ze ons domme ras zitten te observeren.
Om er nog een punt bij te voegen: Zijn huis stond tussen een heleboel andere huizen. En niemand die andere opnames heeft gemaakt? En onderbuik? Ik geloof een filmpje wel als er niet een heleboel twijfelachtige details bij komen kijken. Maar toevalligerwijs bestaat er zo'n filmpje niet, raar he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee... goed lezen flapdrol.
Ik bestrijd jouw argument over de camera. Daarmee bevestig ik niet dat die opname van een ruimteschip echt is.
Sjezus... wat mensen zoal uit de lucht grijpen en verzinnen om hun gelijk door te drukken.
[..]
en jouw wetenschappelijke beschouwing is voor ons het argument dat we verder met deze discussie kunnen stoppen? Nee toch. Ik hoor enkel onderbuik gevoel wat spreekt. Verder niks inhoudelijks.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Dat bestrijd ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef woutabest het volgende:
maar ik ben van mening dat dit filmpje fake is.
Hak op de tak? Er waren meerdere dingen opgevallen in die eerste drie minuten. Dat ik eerst alleen iets zeg over de camera waar jij je dan als een pitbull in vastbijt, kan ik ook niet helpen. Ik wilde alleen mijn mening geven, ben niet geïnteresseerd in discussies over een duidelijke zaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Dat bestrijd ik ook niet.
Maar je opmerking van de camera was een dikke fail. En blijkbaar heb je het door omdat je het krampachtig ontwijkt en van de hak op de tak springt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |