abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69601841
Deze beelden zijn wel erg scherp.

en
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20994

Scherper dan dit zullen ze niet worden ... als ze echt zijn natuurlijk ?
pi_69601890
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69601906
fake.
pi_69602474
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ufo's bestaan niet.
UFO's bestaan wel...

Ga maar eens de betekenis van UFO opzoeken
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69602656
Geef eens een voorbeeld van een bestaande ufo. Niet een science fiction ufo of een vaag filmpje op internet maar een echte.
pi_69602760
Als je al zoveel trilt (zover is er niet ingezoomd), pak dan ook even een statief folgende keer
Have fun...
pi_69602908
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een bestaande ufo. Niet een science fiction ufo of een vaag filmpje op internet maar een echte.
ga eerst eens opzoeken waar UFO de afkorting van is...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69603075
Waarom heeft iedereen die een vliegende schotel op video zet last van parkinson?
pi_69603689
Als er een zeldzame vogel vliegt, die we niet kennen ofzo

is het ook een UFO.
pi_69603946
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ga eerst eens opzoeken waar UFO de afkorting van is...
Ik weet ook wel wat het betekent.
pi_69604397
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:59 schreef Houdnini het volgende:
Waarom heeft iedereen die een vliegende schotel op video zet last van parkinson?
Het kan ook zijn dat de ufo beweegt, en niet de cameraman
pi_69604554
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:59 schreef Houdnini het volgende:
Waarschijnlijk omdat het vol gezoomd staat en de kleinste beweging is dan al een hele schok? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
pi_69605306
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Ik weet ook wel wat het betekent.
mooi zo, waarom beweer je dan dat ze niet bestaan?

Dat veel mensen nou direct moeten denken aan aliens etc., dat is niet de schuld van die afkorting
pi_69605842
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het vol gezoomd staat en de kleinste beweging is dan al een hele schok? Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Kijk de rest van het filmpje ook eens, hij staat niet de hele tijd "vol" gezoomd. Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
  FOK!fossiel maandag 1 juni 2009 @ 21:47:19 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_69616575
niet zo raar, hij moet zijn arm helemaal strekken als je het filmpje mag geloven om het te filmen. Hij ziet dus amper wat hij filmt en in die positie lijkt het mij lastig om je arm helemaal stil te houden...
pi_69631527
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Kijk de rest van het filmpje ook eens, hij staat niet de hele tijd "vol" gezoomd. Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
En als ie niet vol ingezoomd staat zie je het minder schudden/bewegen he?
Of zie je enkel wat je WILT zien?
pi_69632531
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef cptmarco het volgende:
niet zo raar, hij moet zijn arm helemaal strekken als je het filmpje mag geloven om het te filmen. Hij ziet dus amper wat hij filmt en in die positie lijkt het mij lastig om je arm helemaal stil te houden...
Klopt. Als je niet in een comfortabele manier staat en je hebt de camera volledig ingezoomed, dan is elke kleine beweging al 10x zo groot op beeld.

Ik geloof er in, maar ik vind het vreemd dat "ze" zich zo duidelijk tonen. Of er moet een hele flinke zoom op die camera zitten. Voor mij ziet het er realistisch uit, maar de tijd zal ons leren of deze beelden niet gemonteerd/bewerkt zijn. Ik werk zelf heel veel met after effects op filmgebied en ik weet in ieder geval zeker dat je dit soort beelden niet gemakkelijk op deze manier kan creëren.
pi_69632715
Nou, hij kon dus blijkbaar niet naar buiten kijken en wel met de camera de UFO volgen? Ik zou graag een filmpje voor waarheid aannemen maar dan moeten ze nog overtuigender zijn dan dit.
pi_69633438
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef woutabest het volgende:
Nou, hij kon dus blijkbaar niet naar buiten kijken en wel met de camera de UFO volgen? Ik zou graag een filmpje voor waarheid aannemen maar dan moeten ze nog overtuigender zijn dan dit.
Breng je je argument nu zo dom om je punt door te drukken? Is de nood om "aliens" te verwerpen zo hoog?

Camera's hebben een LCD scherm tegenwoordig. Daarmee kun je ook filmen terwijl je in publiek staat. Over de hoofden heen.
Sterker, dat is er al jaren. Sommigen hebben zelfs een scherm wat je uit kunt klappen en draaien.

Dus waar gaat het mis bij jou?
pi_69634029
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Breng je je argument nu zo dom om je punt door te drukken? Is de nood om "aliens" te verwerpen zo hoog?

Camera's hebben een LCD scherm tegenwoordig. Daarmee kun je ook filmen terwijl je in publiek staat. Over de hoofden heen.
Sterker, dat is er al jaren. Sommigen hebben zelfs een scherm wat je uit kunt klappen en draaien.

Dus waar gaat het mis bij jou?
Dus jij vind omdat er nu een duidelijker filmpje gemaakt is, dit de ultieme waarheid is en alle andere argumenten zijn dom? !!!!

Ik heb na de eerste 3 minuten het filmpje alweer weggeklikt, het sloeg nergens op. Een grijze bol in de lucht, geen details, niks. En ja, ik ben ervan overtuigd dat aliens bestaan, maar niet dat ze ons domme ras zitten te observeren.
pi_69634290
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef woutabest het volgende:

[..]

Dus jij vind omdat er nu een duidelijker filmpje gemaakt is, dit de ultieme waarheid is en alle andere argumenten zijn dom? !!!!
Nee... goed lezen flapdrol.
Ik bestrijd jouw argument over de camera. Daarmee bevestig ik niet dat die opname van een ruimteschip echt is.

Sjezus... wat mensen zoal uit de lucht grijpen en verzinnen om hun gelijk door te drukken.
quote:
Ik heb na de eerste 3 minuten het filmpje alweer weggeklikt, het sloeg nergens op. Een grijze bol in de lucht, geen details, niks. En ja, ik ben ervan overtuigd dat aliens bestaan, maar niet dat ze ons domme ras zitten te observeren.
en jouw wetenschappelijke beschouwing is voor ons het argument dat we verder met deze discussie kunnen stoppen? Nee toch. Ik hoor enkel onderbuik gevoel wat spreekt. Verder niks inhoudelijks.
pi_69634476
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Nee... goed lezen flapdrol.
Ik bestrijd jouw argument over de camera. Daarmee bevestig ik niet dat die opname van een ruimteschip echt is.

Sjezus... wat mensen zoal uit de lucht grijpen en verzinnen om hun gelijk door te drukken.
[..]

en jouw wetenschappelijke beschouwing is voor ons het argument dat we verder met deze discussie kunnen stoppen? Nee toch. Ik hoor enkel onderbuik gevoel wat spreekt. Verder niks inhoudelijks.
Om er nog een punt bij te voegen: Zijn huis stond tussen een heleboel andere huizen. En niemand die andere opnames heeft gemaakt? En onderbuik? Ik geloof een filmpje wel als er niet een heleboel twijfelachtige details bij komen kijken. Maar toevalligerwijs bestaat er zo'n filmpje niet, raar he?

En als jullie een discussie willen voeren, go ahead, maar ik ben van mening dat dit filmpje fake is.
pi_69634846
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef woutabest het volgende:
maar ik ben van mening dat dit filmpje fake is.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Dat bestrijd ik ook niet.
Maar je opmerking van de camera was een dikke fail. En blijkbaar heb je het door omdat je het krampachtig ontwijkt en van de hak op de tak springt.
pi_69634926
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Dat bestrijd ik ook niet.
Maar je opmerking van de camera was een dikke fail. En blijkbaar heb je het door omdat je het krampachtig ontwijkt en van de hak op de tak springt.
Hak op de tak? Er waren meerdere dingen opgevallen in die eerste drie minuten. Dat ik eerst alleen iets zeg over de camera waar jij je dan als een pitbull in vastbijt, kan ik ook niet helpen. Ik wilde alleen mijn mening geven, ben niet geïnteresseerd in discussies over een duidelijke zaak.

En nu ga ik de zon in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')