quote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef gabberklaas het volgende:
ZET HEM MAAR IN DE ACHTERTUIN!!!!!!1!!!!11! HAHAHAAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik had er vroeger ook last van. Maar tegenwoordig heb je daar hele simpele en effectieve oplossingen voor hoor.dat is wel een beetje een oud ding héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef wise het volgende:
ik fake dan een epileptische aanval en doe dan of ik bezeten ben door de duivel. En rennen dat ze doen.
Inspirerende post.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:47 schreef Lundegaard het volgende:
Ja, hier ook en bijna altijd op een zondag. Tot ik vanuit mijn raam zag dat ze bij de buren stonden. Ik liep nog in mijn boxer die ik spontaan uit heb gedaan. Toen de bel ging deed ik poedelnaakt open en zei :"Halloootjes!![]()
Zogenaamd quasi-nonchelant krabte ik wat aan mijn balzak en zei tegen de meneer en de mevrouw dat ze de eerste gasten waren op mijn maandelijkse paren-gangbang-dag, en dat ze wel wat aan de vroege kant waren.![]()
"Maar gezellig, kom vooral binnen"![]()
"Daar komen wij niet voor" zei de man in het jaren 80 C&A kostuum ietwat verontwaardigd en hij wapperde met zijn boekje om zijn antwoord kracht bij te zetten.
De vrouw was inmiddels al een paar meter doorgelopen en met een zakelijke 'fijne zondag nog' volgde hij haar weg.
Dat is nu ruim twee jaar geleden en ze slaan keurig mijn huisje over. Nooit meer last gehad van welke Jehova getuige dan ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:47 schreef Lundegaard het volgende:
Ja, hier ook en bijna altijd op een zondag. Tot ik vanuit mijn raam zag dat ze bij de buren stonden. Ik liep nog in mijn boxer die ik spontaan uit heb gedaan. Toen de bel ging deed ik poedelnaakt open en zei :"Halloootjes!![]()
Zogenaamd quasi-nonchelant krabte ik wat aan mijn balzak en zei tegen de meneer en de mevrouw dat ze de eerste gasten waren op mijn maandelijkse paren-gangbang-dag, en dat ze wel wat aan de vroege kant waren.![]()
"Daar komen wij niet voor" zei de man in het jaren 80 C&A kostuum ietwat verontwaardigd en hij wapperde met zijn boekje om zijn antwoord kracht bij te zetten.
De vrouw was inmiddels al een paar meter doorgelopen en met een zakelijke 'fijne zondag nog' volgde hij haar weg.
Dat is nu ruim twee jaar geleden en ze slaan keurig mijn huisje over. Nooit meer last gehad van welke Jehova getuige dan ook.
Misschien probeer ik dat a.s. zondag wel uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:47 schreef Lundegaard het volgende:
Sorry dat mijn leven boeiend is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef Heathen. het volgende:
TS zijn moeder en de zogenaamde 'jehova getuige'.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |