abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:39:32 #51
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69683268
Shrek 2
De eerste Shrek was best leuk, maar dit is al meteen een stuk minder leuk. Die kat vond ik nogal overbodig als karakter. Alleen Eddie Murphy kan als ezel de film nog wat redden. Visueel oke, maar niet uitzonderlijk. Cijfer: 5,5

Shrek the Third
Bah, vervelender dan deel 2 en het verhaal is nu ook echt infantiel geworden. Cijfer: 4,5

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 06-06-2009 17:24:59 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69684072

What .. the ... fuck !

GEWELDIG! 10!

nee natuurlijk niet .. 2.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:29:42 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_69685997
Un homme et une Femme (1966)
Ze ontmoeten elkaar bij de kostschool van hun kinderen en er ontstaat een romance. Lekkere muziek, zwoele beelden en niet al te veel gepraat. Cinematografisch is ook wel oké.

cijfer 7.5 / imdb 7.7
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:30:18 #54
52357 Lambiekje
pi_69686027
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[ afbeelding ]

What .. the ... fuck !

GEWELDIG! 10!

Hé is dat niet met een van de Cosby kids!?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:32:46 #55
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69686143
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[ afbeelding ]

What .. the ... fuck !

GEWELDIG! 10!

Je moet eens overstappen op slechte Japanse monstermovies .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:35:17 #56
52357 Lambiekje
pi_69686256
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb gisteravond Spion van Oranje gezien en dit vind ik echt 1 van de slechtste films die ik ooit van mijn leven heb gezien. Ik vind niet gauw een film slecht en kan me vaak nog wel vermaken maar TERING wat was dit een klotefilm. Najib Amali was fucking irritant en hij en Jennifer Hoffman voegden eigenlijk niks toe aan het verhaal want alle actie werd immers door Paul de Leeuw gedaan.
Nelly Frijda vond ik dan wel weer heel mooi spelen en er echt mooi uitzien als oude vrouw.
Een paar grappige scenes met Patty Brard die door de lucht vloog en Plien..dat waren de enige keren dat ik kon lachen maar voor de rest zoog deze film wel zooooo slecht.
Blij dat ik toendertijd nooit met Tim Oliehoek het bed heb gedeeeld want ik zou me doodschamen.
Het kan slechter hoor. Kijk maar eens naar de Zeemeerman.
pi_69686259
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Je moet eens overstappen op slechte Japanse monstermovies .
Geef me dan eens een tip! Mijn kennis over japanse films is vrij nihil

En lambiekje, ik heb geen idee, zou zo maar kunnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_69689580
1984
Indrukwekkende film over het proces van brainwashen.
8/10
  donderdag 4 juni 2009 @ 07:22:40 #59
52357 Lambiekje
pi_69689884
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
1984
Indrukwekkende film over het proces van brainwashen.
8/10
en zie je de parallellen al met onze huidige maatschappij?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:49:48 #60
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_69692208

Oldboy (2003)

Deze Koreaanse film met overweldigend mooie beelden en bruut geweld kon mij aanvankelijk niet echt bekoren. Het ziet er mooi uit maar het verhaal kon ik niet echt goed volgen. Misschien ook omdat ik sommige Koreaanse namen niet uit elkaar kon houden. Uiteindelijk bleef de film lang hangen, dus misschien moet ik mijn cijfer verhogen. Ook speelt mee dat bepaalde concepten uit Korea wat minder belangrijk zijn voor mij als westerling (de clou en de consequenties).

7/10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal verstand van.
pi_69692359
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Oldboy (2003)

Deze Koreaanse film met overweldigend mooie beelden en bruut geweld kon mij aanvankelijk niet echt bekoren. Het ziet er mooi uit maar het verhaal kon ik niet echt goed volgen. Misschien ook omdat ik sommige Koreaanse namen niet uit elkaar kon houden. Uiteindelijk bleef de film lang hangen, dus misschien moet ik mijn cijfer verhogen. Ook speelt mee dat bepaalde concepten uit Korea wat minder belangrijk zijn voor mij als westerling (de clou en de consequenties).

7/10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan je uitleg te lezen heb je er idd weinig/niets van begrepen, nog maar eens kijken?
pi_69692488
Terminator Salvation & Duplicity afgelopen weekend gezien. Vond ze eigenlijk allebei zo zo...
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:16:16 #63
52357 Lambiekje
pi_69696809
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En lambiekje, ik heb geen idee, zou zo maar kunnen.
yep het is er
http://www.imdb.com/name/nm0700443/
pi_69697710
Eergister Zack & Miri opnieuw gezien, ik moet zeggen dat het een tweede keer kijken toch niet echt waard bleek te zijn. Omdat ik hem de vorige keer zo leuk vond stel ik mijn cijfer niet al te erg bij, maar het is geen 7, dus een 6,8

pi_69701250
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en zie je de parallellen al met onze huidige maatschappij?
Zeker wel, maar gelukkig nog niet in zulke extreme mate als in de film Het is vooral in Noord-Korea waar deze film erg goed op aansluit, zou me ook niets verbazen als deze film daar verboden is.
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:53:44 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69709214
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alle werken waarin Godzilla of Gamera in voorkomt, zijn sowieso de moeite waard.

Enkele tips:

Godzilla vs. Mechagodzilla (1974)
Gamera vs. Guiron

Time of the Apes is ook een leuk werkje.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:59:23 #67
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_69730597
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef catfish het volgende:

[..]

aan je uitleg te lezen heb je er idd weinig/niets van begrepen, nog maar eens kijken?
Tja, flamen kunnen we allemaal. Als je ons zou willen verblijden met een toelichting zouden we je allemaal dankbaar zijn.
Overal verstand van.
pi_69731445
Death Race is de film die ik als laatste heb gezien.
Leuke actie, matig verhaal, slechte dialogen. Leuke chicks, dat wel. Leuke auto's ook. Leuke actie ook, maar dat zei ik al. Meer moet, en kun, je niet van de film verwachten.
Al met al een leuke popcornfilm.
IMDB cijfer: 6,7/10
Mijn cijfer: 6/10
pi_69735360
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Alle werken waarin Godzilla of Gamera in voorkomt, zijn sowieso de moeite waard.

Enkele tips:

Godzilla vs. Mechagodzilla (1974)
Gamera vs. Guiron

Time of the Apes is ook een leuk werkje.
Je weet dat je me hier lage imdb cijfer achtige films adviseert right?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:18:27 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69738842
tvp
Ik gebruik dit topic vaak om te bepalen wat ik ga downloaden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_69740622
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef SeLang het volgende:
tvp
Ik gebruik dit topic vaak om te bepalen wat ik ga downloaden
En ik maar denken dat de UK stevige anti-piracy wetten heeft
pi_69742977
Good Luck Chuck

Nee, deze film deed het niet bij mij.
Na een klein uur was ik het eigenlijk al zat, maar toch blijven kijken in de hoop dat het beter wordt. Helaas bleef het slecht

ImdB: 5,6
Mijn cijfer: 4

[ Bericht 27% gewijzigd door Butterfly91 op 05-06-2009 20:20:24 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:30:25 #73
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_69751692
Gisteren in de sneak:

State Of Play
De interesse voor deze film was door de goede trailer en een geweldige cast al lang gewekt.
Het begint met wat spannende maar wel warrig geschoten scenes in het donker. De toon voor de film is gezet. Althans, zo lijkt het. Het begin en het eerste deel is erg sterk waarin een spannende verhaallijn uiteen wordt gezet. The Last King Of Scotland regisseur Kevin McDonald weet de spanning en stijl echter niet vast te houden, waardoor de film naarmate hij vordert steeds voorspelbaarder en minder spannend wordt. Het wordt veel te uitleggerig waarmee McDonald neemt z`n kijker niet echt serieus neemt en hij meent alles tot op het laatste uit te leggen.
Dat is erg jammer, vooral na het sterke begin.
Aan de cast ligt het niet. Russel Crowe en de oogverblindend mooie Rachel McAdams doen beide goed hun best waarbij ze knap worden ondersteund door Helen Mirren en Ben Affleck.

Het gegeven, de basis van het script is dus goed maar in de uitwerking laat het de nodige steken vallen.
Een gemiste kans.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

[ Bericht 1% gewijzigd door Timo20 op 05-06-2009 21:34:06 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:53:41 #74
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_69756683
Che Guevara: Part one en Che Guevara: Part two

Deze film pakt eigenlijk het verhaal op waar "the motorcycle diaries" ophoud.
De rol van Che word gespeeld door Benedicio del Toro die het erg goed doet, de film duren samen meer dan 4 uur dus het is niet aan te raden om ze achter elkaar te kijken, ook omdat de film er op sommige momenten geen hollywood-tempo op na houdt, maar deze stukken worden regelmatig afgewisseld door goede actie.
Ik vond vooral het tweede deel indrukwekkend, in dit deel staat de strijd in bolivia centraal, en krijg je te maken met een Che die aan de verliezende hand is. Ook al word dit in het verhaal niet nadrukkelijk verteld, de hele feel van de film zorgt voor dit gevoel.
Verder vertelt de film eigenlijk niks nieuws maar het is een mooie verfilming van een bekend verhaal.

Ik heb er in ieder geval met genoegen naar zitten kijken,
Cijfer: 8,0

[ Bericht 1% gewijzigd door Eltonno op 06-06-2009 02:45:06 ]
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:30:27 #75
52357 Lambiekje
pi_69759203

Terminator Salvation (2009)
Gaaf! Dit is weer als van ouds goed. Heerlijke actie.

cijfer 8 / imdb 7.3

[ Bericht 36% gewijzigd door Lambiekje op 06-06-2009 09:46:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')