Hé is dat niet met een van de Cosby kids!?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[ afbeelding ]
What .. the ... fuck !
GEWELDIG! 10!
nee natuurlijk niet .. 2.5![]()
Je moet eens overstappen op slechte Japanse monstermoviesquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[ afbeelding ]
What .. the ... fuck !
GEWELDIG! 10!
nee natuurlijk niet .. 2.5![]()
Het kan slechter hoor. Kijk maar eens naar de Zeemeerman.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb gisteravond Spion van Oranje gezien en dit vind ik echt 1 van de slechtste films die ik ooit van mijn leven heb gezien. Ik vind niet gauw een film slecht en kan me vaak nog wel vermaken maar TERING wat was dit een klotefilm. Najib Amali was fucking irritant en hij en Jennifer Hoffman voegden eigenlijk niks toe aan het verhaal want alle actie werd immers door Paul de Leeuw gedaan.
Nelly Frijda vond ik dan wel weer heel mooi spelen en er echt mooi uitzien als oude vrouw.
Een paar grappige scenes met Patty Brard die door de lucht vloog en Plien..dat waren de enige keren dat ik kon lachen maar voor de rest zoog deze film wel zooooo slecht.
Blij dat ik toendertijd nooit met Tim Oliehoek het bed heb gedeeeld want ik zou me doodschamen.
Geef me dan eens een tip! Mijn kennis over japanse films is vrij nihilquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Je moet eens overstappen op slechte Japanse monstermovies.
en zie je de parallellen al met onze huidige maatschappij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
1984
Indrukwekkende film over het proces van brainwashen.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Oldboy (2003)
Deze Koreaanse film met overweldigend mooie beelden en bruut geweld kon mij aanvankelijk niet echt bekoren. Het ziet er mooi uit maar het verhaal kon ik niet echt goed volgen. Misschien ook omdat ik sommige Koreaanse namen niet uit elkaar kon houden. Uiteindelijk bleef de film lang hangen, dus misschien moet ik mijn cijfer verhogen. Ook speelt mee dat bepaalde concepten uit Korea wat minder belangrijk zijn voor mij als westerling (de clou en de consequenties).
7/10aan je uitleg te lezen heb je er idd weinig/niets van begrepen, nog maar eens kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep het is erquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geef me dan eens een tip! Mijn kennis over japanse films is vrij nihil![]()
En lambiekje, ik heb geen idee, zou zo maar kunnen.
Zeker wel, maar gelukkig nog niet in zulke extreme mate als in de filmquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en zie je de parallellen al met onze huidige maatschappij?
Alle werken waarin Godzilla of Gamera in voorkomt, zijn sowieso de moeite waard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geef me dan eens een tip! Mijn kennis over japanse films is vrij nihil![]()
Tja, flamen kunnen we allemaal. Als je ons zou willen verblijden met een toelichting zouden we je allemaal dankbaar zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef catfish het volgende:
[..]
aan je uitleg te lezen heb je er idd weinig/niets van begrepen, nog maar eens kijken?
Je weet dat je me hier lage imdb cijfer achtige films adviseert right?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle werken waarin Godzilla of Gamera in voorkomt, zijn sowieso de moeite waard.
Enkele tips:
Godzilla vs. Mechagodzilla (1974)
Gamera vs. Guiron
Time of the Apes is ook een leuk werkje.
En ik maar denken dat de UK stevige anti-piracy wetten heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef SeLang het volgende:
tvp
Ik gebruik dit topic vaak om te bepalen wat ik ga downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |