Logisch toch? Anders krijg je alleen maar overbodige geruchten over kapingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Dos37 het volgende:
ze vinden het belangrijker om te zeggen dat het niet gekaapt is dan dat waar het uiteindelijk is gecrasht
En kan de woordvoerder 'doden aankondigen' opgetrommeld worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:35 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Logisch toch? Anders krijg je alleen maar overbodige geruchten over kapingen.
Ook zoiets jaquote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Dos37 het volgende:
ze vinden het belangrijker om te zeggen dat het niet gekaapt is dan dat waar het uiteindelijk is gecrasht
inschattings FAILquote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Twitter is gewoon een waardeloze hype.
Ik zei al dat het stukjes zoeken wordt op de oceaan... nou ja, succes ermee dus, zal geen gemakkelijke taak zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:37 schreef sjorti het volgende:
CNN zegt dat er geen hoop meer is aangezien hij tegen deze tijd op een radar zou moeten zijn verschenen, en ook zou de brandstof tegen deze tijd op moeten zijn.....
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
omdat ook Afrikaanse radars het toestel niet hebben opgepikt.
Gokje, maar misschien omdat ze dat zelf ook niet weten?quote:
Daar heb ik ook heel veel ervaring mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, maar JUIST op dit gebied heb je altijd mensen die 100% bullshit lopen te lullen dat totaal niet waar is. Dat corrigeer ik dan even.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |