Graag gedaan. Ik open volgens mij de laatste telkens dit topic.quote:
Ow morgen al?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik open volgens mij de laatste telkens dit topic.![]()
Morgen is de grote dag.
Ja morgen al.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow morgen al?
Spannend.....
Wat er allemaal uit gaat komen.
hoe laat?
Het zou inderdaad mooi zijn als je duidelijkheid krijgt. En dat het datgene is wat je verwacht....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja morgen al.Inderdaad spannend. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid krijg over waarom en hoe ik ben. En daarmee handvatten om mijn problemen op te lossen.
15:30 Dus eerst werken en dan naar dat gesprek toe.
Het gaat mij vooral om de duidelijkheid als daar een labeltje bij hoort so be it.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als je duidelijkheid krijgt. En dat het datgene is wat je verwacht....
Gek eigenlijk, waar moet je op hopen? Dat het niets is en met vragen achterblijft of een diagnose. Heel raar eigenlijk.
1) Een inzichzelf gekeerde kat.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef sander-3 het volgende:
Wat moeten die 2 tekeningen in de OP nou voorstellen? Ik snap het grapje er niet echt in..
Dat dacht ik ook.quote:
Je zou het bijna gaan denkenquote:
Jaquote:
Dat durf ik niet. Al die mensen en camera's veel te eng.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kom je morgen ook bij Knevel&Van de Brink?![]()
Is ook eng..... Maar ik heb het nog nooit hoeven doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Al die mensen en camera's veel te eng.
Okequote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is ook eng..... Maar ik heb het nog nooit hoeven doen.
Ik heb altijd te melden maar ik denk dat ik dan toch met mijn mond vol tanden sta op zo'n moment.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel van gedroomd hoor. Maar ja, moet je wel wat te melden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |