Wat? Je geeft toe dat je zelf de attractie bent?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:46 schreef Emimich het volgende:
De proletenkermis is weer in volle gang, met zijn drieën tegelijk wordt het moeilijk om jullie allemaal tevreden te houden.
Nog niet, maar ik heb uiteraard als rechtgeaard persoon op FOK geen contact met de buitenwereld noch ben ik het bezit van een moeder dus die zaken spelen enkel en alleen op de achtergrond.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
Is het adres van Emimich al gepost dan? Ontvangt zijn moeder dreigbrieven van FOK!users? Of worden vrouwen in zijn Hyveslijst onheus bejegend?
Dit is wel weer een leuke quote voor zijn nieuwe sign.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:45 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zeg emimich? Ga je nog een keer een keer die zin in je signature veranderen? Of is dat voor jou de enige manier hoe je dat schamiele lulletje omhoog krijgt?
Touchéquote:Op maandag 1 juni 2009 13:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat? Je geeft toe dat je zelf de attractie bent?
Ik ben inderdaad de uitverkorene.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:47 schreef Quir het volgende:
Wat? Je geeft toe dat je zelf de attractie bent?
Doe maar! Is weer gratis reclame voor mij!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit is wel weer een leuke quote voor zijn nieuwe sign.
Nah, eigenlijk ben ik meer op zoek naar een sign op niveau.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is wel weer een leuke quote voor zijn nieuwe sign.
Reclame voor wat?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar! Is weer gratis reclame voor mij!
OH jongen tochquote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb je nuquote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk ben ik meer op zoek naar een sign op niveau.
Kan nooit lang durenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is het adres van Emimich al gepost dan? Ontvangt zijn moeder dreigbrieven van FOK!users? Of worden vrouwen in zijn Hyveslijst onheus bejegend?
Alle aandacht is immers goed hè.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is nu mij nieuwe sign! Overweldigend. Hier wordt gewoon emimich samengevat in 1 zin.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef Quir het volgende:
Maar, Emimichje, je uitspraken zijn vrijwel altijd zo stevig als een gebouw gefundeerd op lege plastieken donut-doosjes. Waarop baseer je dat ik een proleet ben?
Ik ben het er wel mee eens dat dit een vervelende ontwikkeling is in KLB die eigenlijk gewoon de kop ingedrukt zou moeten worden. Zodat er weer ruimte is voor goede KLB topics in plaats van VMBO - HBO en patat - friet topics.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Gut gut, het is maar waar je je druk om maakt
[quote]Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef Quir het volgende:quote:Op maandag 1 juni 2009 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is nu mij nieuwe sign! Overweldigend. Hier wordt gewoon emimich samengevat in 1 zin.
Je hele genre aan Sherlockiaanse posts, je pretentieuze fotoboek, het algemene gebrek aan beschaving en ontwikkeling dat je tentoonspreidt en bovenal het HBOquote:Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef Quir het volgende:
Maar, Emimichje, je uitspraken zijn vrijwel altijd zo stevig als een gebouw gefundeerd op lege plastieken donut-doosjes. Waarop baseer je dat ik een proleet ben?
Nee jij bent een droombeeld voor Fok! Iedereen op Fok! Zou moeten zijn zoals jij dat bent, jonge jij bent onze nieuwe God. Ik ben geschapen naar jou droombeeld. Wat jij beschikt over echte ''common sense''. Jij bent iemand die diep ontwikkeld is en op alle vronden thuis is. Volgens mij ben je nog te dom om een senseo pet in de senseo te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hele genre aan Sherlockiaanse posts, je pretentieuze fotoboek, het algemene gebrek aan beschaving en ontwikkeling dat je tentoonspreidt en bovenal het HBO-gehalte.
Eerste keer dat ik mijn sig gebruik. Kan je nagaanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:57 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hij laat ook [ quote] [ /quote] erin staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |