Dat heet pectus carinatum, oftewel kippenborst.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fuck.
Heb ooit bij iemand in de klas gezeten en die had het tegenovergestelde..... de borst naar buiten dus.
Ok!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat heet pectus carinatum, oftewel kippenborst.
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ok!
Maar er is niets aan te doen ofzo?
Zoek je vrijwilligers?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Of ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Met optie 2 kunnen we je best helpenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isOf ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Whehe, vriend van me heeft dat laten doen. Bijkomend nadeel is de defibrilator bij een hartstilstandquote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isOf ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Rotzakquote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wel lullig voor je TS, maar het ziet er ook niet uit.
Dat had ook best gekund.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat het een spreuk uit Harry Potter was, die TT
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
handig man, altijd een schaaltje voor de borrelnootjes bij de hand
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
handig man, altijd een schaaltje voor de borrelnootjes bij de hand
Ik heb mazzel dat die van mij tenminste 'mooi' recht naar beneden loopt en dat het allemaal een beetje egaal is. Maar toch ziet het er, als ik schuin sta, nogal vaag uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook met een bot daar die 10cm vooruit steekt![]()
Pics.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat die van mij tenminste 'mooi' recht naar beneden loopt en dat het allemaal een beetje egaal is. Maar toch ziet het er, als ik schuin sta, nogal vaag uit.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef Dactus het volgende:
Dit topic doet me denken aan Maikuuul.
Een gleuf tussen je ribben? Join the clubquote:Op maandag 1 juni 2009 13:59 schreef denkjedat het volgende:
ik heb dat ook!
alleen dan best wel groot zegt de dokter
schoenmakersborst enzo..
eerder een gat maar ik denk dat ik toch wel win hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een gleuf tussen je ribben? Join the club [ afbeelding ]
Mischien moeten we maar patsen met wie de diepste gleuf (hihi ik zei gleuf) heeft.
Chica's zijn juist degene die er niks van zeggen. Het zijn altijd kerels die er opmerkingen over maken, mischien omdat ze ergens onzeker over zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:27 schreef enchufa het volgende:
Haha, zo kan TS geen chica's scoren!
Daar is mijn gleuf niet groot genoeg voor. Zelfs een blikje red bull past er niet helemaal in.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:29 schreef Erasmo het volgende:
Maar even serieus TS, als je lekker op het strand te 'chillaxen', zet je dan ook je blikje bier oid op je borst? Gewoon omdat het zo handig is?
Ja, dat de jongeheer in dat worm-hole wordt gezogen wanneer TS orale diensten verleendquote:Op maandag 1 juni 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Chica's zijn juist degene die er niks van zeggen. Het zijn altijd kerels die er opmerkingen over maken, mischien omdat ze ergens onzeker over zijn?
Die zijn gewend om met een gleuf rond te lopen!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Chica's zijn juist degene die er niks van zeggen. Het zijn altijd kerels die er opmerkingen over maken, mischien omdat ze ergens onzeker over zijn?
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef enchufa het volgende:
[..]
Die zijn gewend om met een gleuf rond te lopen!
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Daar is mijn gleuf niet groot genoeg voor. Zelfs een blikje red bull past er niet helemaal in.
Ach, als ik zo op het internet rondkijk zou ik eigenlijk niet eens mogen klagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |