Dat heet pectus carinatum, oftewel kippenborst.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fuck.
Heb ooit bij iemand in de klas gezeten en die had het tegenovergestelde..... de borst naar buiten dus.
Ok!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat heet pectus carinatum, oftewel kippenborst.
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ok!
Maar er is niets aan te doen ofzo?
Zoek je vrijwilligers?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Of ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Met optie 2 kunnen we je best helpenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isOf ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Whehe, vriend van me heeft dat laten doen. Bijkomend nadeel is de defibrilator bij een hartstilstandquote:Op maandag 1 juni 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kunnen een ijzeren staaf achter je ribben steken en die dan langzaam buigen tot het weer een beetje recht isOf ze kunnen je ribben breken en weer 'goed' zetten.
Rotzakquote:Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wel lullig voor je TS, maar het ziet er ook niet uit.
Dat had ook best gekund.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat het een spreuk uit Harry Potter was, die TT
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
handig man, altijd een schaaltje voor de borrelnootjes bij de hand
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
handig man, altijd een schaaltje voor de borrelnootjes bij de hand
Ik heb mazzel dat die van mij tenminste 'mooi' recht naar beneden loopt en dat het allemaal een beetje egaal is. Maar toch ziet het er, als ik schuin sta, nogal vaag uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook met een bot daar die 10cm vooruit steekt![]()
Pics.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat die van mij tenminste 'mooi' recht naar beneden loopt en dat het allemaal een beetje egaal is. Maar toch ziet het er, als ik schuin sta, nogal vaag uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |