Hier ookquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, Het is warm, ik wil bruin worden, dus dan doe ik een rokje aan.
En als mensen daar dan naar willen kijken, i don't care.
Heerlijk! Ik ga er weer terug in liggenquote:
autoquote:
Dat klinkt als een goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef Kluts het volgende:
Zometeen lekker hangen met n drankje en n jointje @ Oranjepark.
An Orgasme a day keeps the doctor away.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.![]()
Goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Lekker geslapen?quote:
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaanquote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Héérlijk!quote:
Dat is een veel beter idee.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer een joint voor het slapen gaan, doet fijne droompjes ontstaan
Ga je nog iets leuks doen vandaag?quote:
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenquote:
Ik ben bezig met een ontwerp voor een tattoo die ik wil.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik wat gegeten heb en dan zin krijg om te douchen ga ik in een park liggenJij?
Hoiquote:
Een tattoo die voor mij een bepaalde periode in mij leven afsluit en hoop voor de toekomst geeft.quote:
Lekker, geniet ze!!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
kwaakvaak en murmeldier lekker lekker in park zitten doen
@tijnbrein: als je een periode wilt afsluiten moet je misschien een slotje laten tatoeren
Al een ontwerpje?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tattoo die voor mij een bepaalde periode in mij leven afsluit en hoop voor de toekomst geeft.
Als ik gedoucht heb kom ik ook die kant op!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe slecht gaat het worden dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
ik word toch zo verdrietig van die weerberichten
Woensdag en donderdag 13-15 gradenquote:
Goed ideequote:Op maandag 1 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
@tijnbrein: als je een periode wilt afsluiten moet je misschien een slotje laten tatoeren
Nog niks concreets.quote:
quote:
Inderdaad je wordt er niet vrolijk van.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
ik word toch zo verdrietig van die weerberichten
Ja inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heerlijk werk temperatuur
Daar heb ik niet op gelet, ben afgehaakt na de baggertemperaturenquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, ben afgehaakt na de baggertemperaturen
Mooi zo, goed weer om te studeren.quote:
goed hequote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
lekker zon park in de buur:) lig lekker in de zon . muziek je erbij en genieten
Wij hebben geen park, maar ik zit in mn tuintje, lappie op schoot lekker onder mn zonneschermpjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
lekker zon park in de buur:) lig lekker in de zon . muziek je erbij en genieten
Iets met het verleden, heden en toekomst.quote:
Waar jij woont is het een groot park.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wij hebben geen park, maar ik zit in mn tuintje, lappie op schoot lekker onder mn zonneschermpje
Dat is waaqr, ben ook heel blij met mn durpjequote:
Dat is mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is waaqr, ben ook heel blij met mn durpje
Oh sorry ik deed een regendansquote:
Vind het prima, morgen is er weer zon. Wist toch ff niet wat ik buiten moets doen en bijna alle vrienden hebben een uitbrakdag en zijn te lam om iets te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |