Nee, hij kan er gewoon niet mee omgaan...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Bill_E het volgende:
Ts is homo
Het is gewoon een verzonnen topic!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, hij kan er gewoon niet mee omgaan...
Volgens mij verzint die ditquote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, hij kan er gewoon niet mee omgaan...
Oftewel: 'Hey boyss kijk mij, ik trek br33z4hsletjes aan, maar ik neuk ze niet omdat ik daar te goed voor ben! Mag ik nu respect?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:33 schreef Jajong het volgende:
Nu snap ik dat dat voor 't gros van de maagdelijke FOK!ers klinkt als een geschenk uit de hemel, maar ik vind het nogal irritant. Wat ik vooral irritant vind is mijn hoge moraal. Had ik die niet gehad, dan zou ik ze gewoon neuken natuurlijk.
Verwachte reacties:
TS.... is homo .. kan er niet mee omgaan .. verzint topics .. is all of the above
Volgens mij is TS gewoon een homo die er niet mee om kan gaan en daarom dit topic heeft verzonnen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verzonnen topic!
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom doet iedereen in de OP bij KLB de "verwachte reacties" het heeft geen nut en het is al helemaal niet grappig.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom doet iedereen in de OP bij KLB de "verwachte reacties" het heeft geen nut en het is al helemaal niet grappig.
Dat zal het zijn, idd...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon een homo die er niet mee om kan gaan en daarom dit topic heeft verzonnen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS je bent lelijk en je ziet eruit als een homo, je bent tevens nog een maagd en je bent een pedo.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Biels het volgende:
Ja hoor, alsof dat waar is. TS met z'n vuige hosselpraatjes zit eigenlijk al dagenlang onafgebroken te masturberen op de viewcount van zijn topics. Minderjarige meisjes
. Nigga please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |