quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef raaavi het volgende:
Of afspreken op locatie A, en dan naar locatie B gaan
Tja..als je wil slagen voor schooljaar een en baan wil vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef TheTallDude het volgende:
Als het zo makkelijk zou zijn....
We hebben hem nodig voor projecten en dergelijke, hij maakt graag opdrachten
In dat geval; keihard misbruikenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef TheTallDude het volgende:
Geen ballen en geen toekomstperspectief........ sweet!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef TheTallDude het volgende:
neuken?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
maak een VIP List waar hij niet op staat en huur bewaking in om hem en andere ongewenste gasten buiten de deur te houden. werkt echt heel goed weet ik uit ervaring.
oh, en dit ben ik:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:20 schreef raaavi het volgende:
Of afspreken op locatie A, en dan naar locatie B gaan
Behalve als hij de BOB wil zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef mafkees01 het volgende:
Hoezo. Je gaat gewoon met de auto. Kunnen er maar vijf in, dus jammer voor hem
Hoe oud ben je zelf en waarom lieten jullie haar naar binnen?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Behalve als hij de BOB wil zijn![]()
Terechte klacht trouwens, een paar weken geleden kwamen hier meisjes van 13-14'Ja we hoorden dat hier een leuk feest was'
![]()
Iedereen negeerde ze, binnen een half uur waren ze weg
Zonde, gewillig jailbait is bij mij altijd welkom.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef Hondenfluitje het volgende:
Terechte klacht trouwens, een paar weken geleden kwamen hier meisjes van 13-14'Ja we hoorden dat hier een leuk feest was'
![]()
Iedereen negeerde ze, binnen een half uur waren ze weg
Dat zijn de eckte ecktequote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neuken?
Ik ken ook zon gast. Maar ook belt die je op om wat te gaan doen en als je dan nee zegt staat die na een kwartier toch voor je deur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |