Het is wat vroeger een incheckbalie heette.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Rookert het volgende:
Hoe zit het nou met die bagage dropoff point in Weeze? Is dat een gewone incheckbalie die daarvoor is bedoelt of moet ik ergens anders zoeken?
Zaterdag Italië
Ah dat wordt dus een close call dan.. Want ze moeten dus echt dan om 9.50 bij de gate zijn.quote:U dient ten minste 30 minuten voor het vertrek bij de gate aanwezig te zijn. 20 minuten voor vertrek gaat de balie dicht. U dient een geldig reisdocument en een boardingkaart te overleggen bij de boardinggate.
dat kan volgens mij bij Ryanair niet bij het afrekenen. Dat moet je dus vantevoren uitrekenen/schatten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog 1 domme vraag
Als je nu boekt via ryanair, krijg je het bedrag in euro's, maar je moet met die electron kaart in ponden betalen? Hoe krijg ik dat voor elkaar dat hij ryanair het in ponden weergeeft?
Van Florence naar Pisa Airport en terug, kun je veel beter de bus nemen. Rijden vaker, sneller en zijn iets goedkoper ook nog als je je kaartje in het vliegtuig koopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Thetallguy het volgende:
En de treinen tussen Pisa en Florence rijden nou ook weer niet op de minuut nauwkeurig heb ik gemerkt afgelopen weekend
¤16 (bus) om ¤11,20 (trein) ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van Florence naar Pisa Airport en terug, kun je veel beter de bus nemen. Rijden vaker, sneller en zijn iets goedkoper ook nog als je je kaartje in het vliegtuig koopt.
Is die bus zo duur geworden? Ik heb twee jaar terug maar 6 euro enkele reis betaald.quote:
Enkele reis met bus is 10, retour 16 (als je het bij Ryanair aan boord koopt, om het even ontopic te houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is die bus zo duur geworden? Ik heb twee jaar terug maar 6 euro enkele reis betaald.
Maar voor die 5 euro prijsverschil de bus nog altijd wel aan te raden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |