Tijd om bij te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik heb mn lijstje met bandjes die ik wil zien, op zondag zit er gewoon een gat van 6 uur tussen 2 bands
Geen idee. Ik moet nog kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:15 schreef BELASTING het volgende:
Bij mij zijn alle dagen vrij druk bezet.
quote:
Dat zijn de charmens van een festivalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Beetje rondstruinen, eten of gewoon een tukkie doen
Goa'j ook?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
tvp
jazekerquote:
Kom je nog speciaal voor een band?quote:
niet echt. ik zal de line-up nog eens doornemen. kijken of er leuke bandjes komenquote:
gewoon op de graspop site toch? dacht ik.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben ze daar ook nog iets van een time-based programma dat ik kan downloaden?
Ik moet ook nog kijken wat ik echt wil zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet echt. ik zal de line-up nog eens doornemen. kijken of er leuke bandjes komen
het lukt zo welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon op de graspop site toch? dacht ik.....
Yeaahhhhquote:
Moet je effe naar het vorige topic gaan naar pagina 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben ze daar ook nog iets van een time-based programma dat ik kan downloaden?
Hebben we al. Ik heb de vlag al gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:25 schreef shifto het volgende:
Moeten we niet een fokmeet houden op graspop ofzeuw?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben ze hier trouwens wel curry?
vorig jaar op wacken heb ik maar curry in het dorp gehaald en een bekertje meegenomen naar die frikandellentent daar om toch te genieten van m'n frikandel met mayo en ui + m'n meegebrachte curry
is de mayo daar niet te vreten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]!
Volgens mij hebben ze curryketchup... maar ik denk dat ik ook mn eigen tube mayo maar meesleep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |