Ja man.quote:
Ja man.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
anders kom je ff uit de kast
dat had ik nou niet van je verwacht, Snorrow
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef TheSorrow het volgende:
Maar voor de goede orde; Guys aren't worth it either.
TheSorrow blijft single tot hij doodgaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef TheSorrow het volgende:
Maar voor de goede orde; Guys aren't worth it either.
Als het ff kon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
TheSorrow blijft single tot hij doodgaat
Dat lijkt mij niksquote:
Tuurlijk kan dat, gewoon geen moves maken en moves afslaanquote:
Dat doe ik al niet dus dan hoef ik niet veel te veranderen, chill!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, gewoon geen moves maken en moves afslaan
Have funquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Maarre.. ik ga nu naar eenmeisje
thuis alcohol drinken, als ze maar geen moves maakt!
![]()
![]()
![]()
* TheSorrow wenst iedereen een plezante avond, ofzo.
Het gaat gewoon vet zomer worden!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Niara het volgende:
wieeeh ik ga al een beetje beginnen m'n tas in te pakken.
Luchtbed en slaapzak vinden enzo.. oordopjes
En dan dit weekend oid de dingen wassen die ik mee wil.
Ondertussen het weer nog in de gaten houden.. maar ik denk dat het niet zo gek koud/rehenachtig of heel warm wordt. Maar tja, dat is afwachten maar.
En veel plezier TheSorrow
Ja, die verstopt zouden blijven onder een t shirt of trui.... En dus niet vertoond mogen worden in heerlijk zomerse hempjes ofzo....quote:
ken hier hetzelfdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, die verstopt zouden blijven onder een t shirt of trui.... En dus niet vertoond mogen worden in heerlijk zomerse hempjes ofzo....
Maar ik denk dat ik daar beter een vrouwengeklaagtopic in Lif voor op kan gaan zoeken ofzo....![]()
Ja, jippie met een hoop herrie om ons heen!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken hier hetzelfde![]()
volgende week worden we gewoon wakker in een tent
ja heb er zin in!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, jippie met een hoop herrie om ons heen!!
Wordt hard naar gezochtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb er zin in!![]()
* draakje mompelt iets over oppas
Zeer zeker nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
want jon missen kan eigenlijk echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |