Balen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef Arcturus het volgende:Toetsweken sterf
Kan daardoor nooit naar Graspop
.
ook niet, nu ze naar mijn idee een weekendje later zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef Arcturus het volgende:Toetsweken sterf
Kan daardoor nooit naar Graspop
.
Helaas houdt school geen rekening met dit soort dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook niet, nu ze naar mijn idee een weekendje later zijn?
Heb dan 'gezellig scheikunde ' toets op maandag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook niet, nu ze naar mijn idee een weekendje later zijn?
nee da's waar, maar wij konden eigenlijk de afgelopen jaren ook niet, maar doordat het een weekend later is nu wel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas houdt school geen rekening met dit soort dingen
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee da's waar, maar wij konden eigenlijk de afgelopen jaren ook niet, maar doordat het een weekend later is nu wel!
Kon toch dat dat met zo'n toetsweek ook zou zijn?
Dankjequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef Arcturus het volgende:
[..]
en iedereen veel plezier natuurlijk
Fout van de school dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar is schijnbaar toch niet zo
Gewoon een andere school zoeken dusquote:
Ik vind de mijne wel op Graspopquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:22 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Graspop word helemaal de bom!!
chickie geregeld dus alles komt goed
het draait er niet allemaal om, maar het vult wel een leeg gedeelte opquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
het draait er niet allemaal om, maar het vult leegt wel een leeg vol gedeelte op
Jij neemt de heren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |