Ik vind op de knieen sowieso irritant. Liever op de rand van het bed/bad etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh... auw inderdaad
dan maar met de knietjes op een tshirt
Ik zou em gewoon toevoegen. En als hij zou denken 'oh nee' dan had je al eerder geen contact meer met em gehad... En stalken is afhankelijk van hoe fanatiek je em gaat zitten toevoegenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een dilemma
D'r is een man die ik leuk vind. Al jaren. Gewoon leuk. Ik hoef er niks mee, ik wil hem alleen beter leren kennen. Ik heb hem in Nederland ontmoet en me een beetje "misdragen" (beetje blij gedaan, mezelf voor lul gezet, je kent het wel. Dronken zonder alcohol). Anyway, excuses aangeboden enzo via aan kaart en laten nog een paar keer ontmoet, gewoon mee gepraat en alles. Hij is naar het buitenland verhuisd en alle contact verloren (niet dat we het echt hadden, maar je komt elkaar niet meer tegen) en ik dus ook. En nou vind ik hem terug op facebook.
Mijn dilemma: voeg ik hem toe als vriend of niet? Ik zou me echt kut voelen als ie denkt "oh nee..." en het verzoek afwijst. Het slaat echt nergens op, ik voel me zo stomIk ben bang dat ie denkt dat ik hem stalk of ga stalken of zo.
op de knietjes isquote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind op de knieen sowieso irritant. Liever op de rand van het bed/bad etc.
Niet met mijn knieenquote:
Ja das ook een optie natuurlijk... of op de hurkenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind op de knieen sowieso irritant. Liever op de rand van het bed/bad etc.
Ik ben hartstikke leuk. Zijn eerste indruk van me was alleen een beetje raarquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou em gewoon toevoegen. En als hij zou denken 'oh nee' dan had je al eerder geen contact meer met em gehad... En stalken is afhankelijk van hoe fanatiek je em gaat zitten toevoegen
Hoewel... als je wilt HIW'en dan zou ik het niet doen, want niemand vind je toch leuk...
Dan val ik omquote:
voor diegene op de knietjes of diegene die er profijt van heeft?quote:
Dan houdt je je vast aan ietsquote:
Is het iemand die wel eens een politie-uniform aan heeft gehad?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk. Zijn eerste indruk van me was alleen een beetje raarEn hem proberen te overtuigen dat ik echt leuk ben en geen gestoorde fan en alles werkt denk ik alleen maar averechts.
Ah, what the hell. Ik heb altijd mijn dromen nog
allebei om en omquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
voor diegene op de knietjes of diegene die er profijt van heeft?
ik kan me voorstellen dat het voor de een leuker is dan voor de ander!quote:
Een politieuniform?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het iemand die wel eens een politie-uniform aan heeft gehad?
En je gedraagt je wel een beetje als een puberend 13-jarig meisje zo hoor![]()
.
is a win - win situationquote:
Huh? Nee man, Dick is veel te digibeet voor facebookquote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het iemand die wel eens een politie-uniform aan heeft gehad?
En je gedraagt je wel een beetje als een puberend 13-jarig meisje zo hoor![]()
.
voor de ontvanger is het leuk om de reden die iedereen wel snap en hij heeft iets om zijn glas op te zetten Maar voor diegene op de knietjes lijkt het een onderdanig iets, maar heeft hij wel alle machtquote:Op maandag 1 juni 2009 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het voor de een leuker is dan voor de ander!
Ja 1x bijten en je hoeft nooit meer op je knietjesquote:Op maandag 1 juni 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor de ontvanger is het leuk om de reden die iedereen wel snap en hij heeft iets om zijn glas op te zetten Maar voor diegene op de knietjes lijkt het een onderdanig iets, maar heeft hij wel alle macht
Welkom in mijn wereld...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een dilemma
D'r is een man die ik leuk vind. Al jaren. Gewoon leuk. Ik hoef er niks mee, ik wil hem alleen beter leren kennen. Ik heb hem in Nederland ontmoet en me een beetje "misdragen" (beetje blij gedaan, mezelf voor lul gezet, je kent het wel. Dronken zonder alcohol). Anyway, excuses aangeboden enzo via aan kaart en laten nog een paar keer ontmoet, gewoon mee gepraat en alles. Hij is naar het buitenland verhuisd en alle contact verloren (niet dat we het echt hadden, maar je komt elkaar niet meer tegen) en ik dus ook. En nou vind ik hem terug op facebook.
Mijn dilemma: voeg ik hem toe als vriend of niet? Ik zou me echt kut voelen als ie denkt "oh nee..." en het verzoek afwijst. Het slaat echt nergens op, ik voel me zo stomIk ben bang dat ie denkt dat ik hem stalk of ga stalken of zo.
Jeumig is 't al 20.30?quote:
Behalve dat jij een relatie wil en ik alleen maar een leuk contactquote:
Je kloon of jij Cairon lieverd met je cute raboquote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
I want to stop existing
alsof het een verplichting is, als je het niet leuk vindt doe je het gewoon toch nietquote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja 1x bijten en je hoeft nooit meer op je knietjes
Ik had hier verwachtquote:
maar goed, de frustratie blijft!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat jij een relatie wil en ik alleen maar een leuk contact
Ik ben net al in slaap gevallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had hier verwacht
"is het al 21.00 uur?"
Da's wel zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar goed, de frustratie blijft!
hahaha das ook weer zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alsof het een verplichting is, als je het niet leuk vindt doe je het gewoon toch niet
Dat ligt aan je eigen verwachting ervan...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar goed, de frustratie blijft!
ja dat gaat allemaal niet zo makkelijk meer he, een nachtje doorhalenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net al in slaap gevallen.
All I do is sleep... ik werd om 14:00 wakker en net weer een uur geslapen!
WTF?!
ach ik ga ook maar voor 2 op mijn knietjes en dat is de BF en God en ja in die volgordequote:
Oude manquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net al in slaap gevallen.
All I do is sleep... ik werd om 14:00 wakker en net weer een uur geslapen!
WTF?!
Misschien omdat ik van vrijdag op zaterdag doorgehaald heb/ben.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat gaat allemaal niet zo makkelijk meer he, een nachtje doorhalen
we worden ouder Steeph
Owja.. verwachtingen... kut verwachtingen...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt aan je eigen verwachting ervan...
kon je nog zittenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat ik van vrijdag op zaterdag doorgehaald heb/ben.
Niet als je dan hetzelfde zeurderige karakter blijft houden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga denk maar 500 kilo afvallen, volgens mij lig ik dan beter in de markt.
DRAMA QUEENquote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga denk maar 500 kilo afvallen, volgens mij lig ik dan beter in de markt.
Daarvoor naar de psych. Komt het helemaal goed met mijquote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je dan hetzelfde zeurderige karakter blijft houden.
Herkenbaar voor je?quote:
Ik ben denk ik gewoon een extreme persoonlijkheid en wat JSM zegt, ik ben gewoon een drama queen...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom blijf je het in externe factoren zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |