Ik doe niet aan datenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vraag is nu "slik je op de eerste date"
afspreken om te gaan seksen is ook een date, beetje vreemde, maar het is een datequote:
dat vind jijquote:Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
afspreken om te gaan seksen is ook een date, beetje vreemde, maar het is een date
nee gewoon achter in de keel laten komen, daar zitten geen smaak papillen en gelijk doorslikken en je hebt geen probleem. Niet dat ik dit uit ervaring weetquote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
Maar... neus dicht helpt omdat je dan wat je eet niet ruikt, en de geur is 90% van de smaak of zo. Maar zaad ruik je niet, dat krijg je direct vanuit de bron in je mond geleverd. Dus neus dichtknijpen helpt dan toch niet?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee gewoon achter in de keel laten komen, daar zitten geen smaak papillen en gelijk doorslikken en je hebt geen probleem. Niet dat ik dit uit ervaring weet
proberen eind augustus?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee gewoon achter in de keel laten komen, daar zitten geen smaak papillen en gelijk doorslikken en je hebt geen probleem. Niet dat ik dit uit ervaring weet
Ok your place or minequote:
Daarvoor hebben ze bedden uitgevondenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik heb stenen vloer dus dat kan zeer doen aan je knieën
Hij stuurde me gister alleen naar bed, dus heeft ie 'bed-recht' verlorenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze bedden uitgevonden
En SM.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze bedden uitgevonden
Je hebt toch ook wel ergens een bed staanquote:Op maandag 1 juni 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik heb stenen vloer dus dat kan zeer doen aan je knieën
Gewoon toevoegen, als hij het leuk vindt dan hou je er een leuk contact aan over, zo niet dan ga je gewoon door zoals nuquote:
Dan doen we het tcoh op die mooie keukentafelquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij stuurde me gister alleen naar bed, dus heeft ie 'bed-recht' verloren
Ja, maar dan WEET ik dat ie me niet leuk vindtquote:Op maandag 1 juni 2009 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen, als hij het leuk vindt dan hou je er een leuk contact aan over, zo niet dan ga je gewoon door zoals nu
ehehhe.. uiteraard... every last portuguse drop coming from your phat cockquote:Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel ergens een bed staanen je weet het voor wat hoort wat
we beginnen in de gang, zodra de deur in het slot valt ;-)quote:Op maandag 1 juni 2009 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan doen we het tcoh op die mooie keukentafel
Pijn is dan toch fijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doet het waarschijnlijk weer pijn op andere plekken dus dat schiet niet op![]()
Tapijt is trouwens ook niet alles. Carpetburn enzoquote:
nah als jij voor SM 'kiest' dan wel op dat momentquote:
Oeh... auw inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tapijt is trouwens ook niet alles. Carpetburn enzo
Dat wordt party timequote:Op maandag 1 juni 2009 18:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ehehhe.. uiteraard... every last portuguse drop coming from your phat cockwill be mine
we beginnen in de gang, zodra de deur in het slot valt ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |