TS is natuurlijk een heel natuurtalent, en haalde zijn rijbewijs in 1 keer, met lekker weinig lessen

Examinator vertelt me dat ik de volgende dag mijn rijbewijs kan aanvragen.
Dus de volgende dag wou ik langskomen, maar toch even gebeld.
Blijkt de aanvraag alleen op afspraak te wezen

Dus vooruit, ik maak een afspraak, voor
5 juni 
De volgende dag, donderdag, besloot ik maar eens een pasfoto te laten maken, en gelijk langs de gemeente te fietsen om het toch te proberen "Het spijt me, we hadden net een gaatje, en dat is net weg.." Damn

En kan ik dan niet wachten? "Nee, we zitten al tegen de sluitingstijd, dus het gaat em vandaag niet worden, meneer."
Crap.. nou vooruit.. En morgen dan?
"Morgen... hmmmm..."
Kan het echt niet?
"Ik zal even bellen... *tuut* *tuut* Hey, kunnen we die afspraak van <naam> wat inkorten? Ja? oke, mooi"
"We hebben voor morgen rond half 2 nog wat ruimte weten te maken voor uw aanvraag, kan dat?"
Dat kan zeker
"Oke, meneer, dat staat vast. Hier is uw kaartje met de datum en tijd dat u langs moet komen"
Wilt u me dan wel van
5 juni af halen?
"Waarom?"
Op die datum had ik al een datum staan, en aangezien ik nu morgen kan, hoef ik geen week te wachten en hebben jullie weer een gaatje vrij 8)
"

nou, oke.."
Dus TS komt de volgende dag om zijn rijbewijs aan te vragen 8)
Inmiddels was alles ingevoerd, en voordat we afsloten vroeg ik nog hoe lang het gaat duren.
"Dat is 5 werkdagen, en met pinksterren zijn wij dicht, dus gaat het em de 2de maandag worden."
Oh... kan dat niet eerder?
"Nee meneer"
Toch waren er vrienden die kwamen na 3 dagen van aanvraag voor de grap langs, en liepen met hun rijbewijs weer de deur uit.. dus het kan toch wel eerder? Ik heb em ook hard nodig voor mijn werk, en een spoedaanvraag zit er niet in..
"Nou, vooruit. Maar niks zeggen he. Je mag em de volgende vrijdag
5 juni ophalen

"
Danku!

Klacht: Gemeente is aan de telefoon erg lui, terwijl als je langskomt er eindelijk wel wat gebeurt, en je met een vlotte babbel aan betere afspraken komt.
Onklacht: TS krijgt zijn rijbewijs een week eerder
De echte klacht?
Zoveel moeite doen, terwijl ze ook gewoon makkelijk kunnen wezen..
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjibble op 01-06-2009 03:32:42 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]