quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:46 schreef tho_Omas het volgende:
Laat ik nou net zo'n lekkere Ibuprofen 600 in mijn malse mondje steken.
quote:bonusklacht: balletje van m'n wenkbrauw piercing kwijt..
Zozo, 2 hele kiezen eruit getrokken, grote vent.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef Jordy-B het volgende:
terug naar de tandarts dan...
De kaakchirurg is handig als je lastige kiezen hebt die de wortels totaal uit elkaar gegroeid hebben, ofzo. Dat probleem bracht mij iig bij de kaakchirurg. Er moesten kiezen verwijderd worden om plaats te maken voor de banden van de beugel die ik nodig had... één zo'n kies had de wortels echt helemaal uit elkaar staan, waardoor de tandarts hem niet normaal kon trekken en vervolgens de kies in vier stukken moest splijten om hem te verwijderen.. drie kwartier pijn (en vervolgens een hele poos met een scheve bek gelopen, omdat er zo'n gigantische hoeveelheid verdoving ingespoten was). Voor de laatste kies ben ik toen naar de kaakchirurg doorverwezen en die plopte hem er natuurlijk zonder enig probleem uit...
(Bij de kaakchirurg krijg je gelukkig wel zo'n geile fles met ontsmettingsalcohol mee, zodat je de hele dag als een dronkenlap uit je mond ruikt)
ik begrijp je reactie niet helemaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zozo, 2 hele kiezen eruit getrokken, grote vent.
Gelukkig heb jij geen![]()
Wenkbrauwpiercing
![]()
Ik had geen keuzequote:Op maandag 1 juni 2009 07:00 schreef Klonk het volgende:
voor een verstandskies naar de kaakchirurg gaan
2 kiezen laten trekken is niks vergeleken met wat ik heb moeten ondergaan bij zon kaakchirurgquote:
oh... nou ja, gelukkig heb je geen piercing door je eikel, eikel...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
2 kiezen laten trekken is niks vergeleken met wat ik heb moeten ondergaan bij zon kaakchirurg
Omdat de kaakchirurg wat meer ervaring met moeilijker verstandskiezen heeft dan de gemiddelde tandarts?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef pictionary het volgende:
Ik moet binnenkort ook naar de kaakchirug omdat er een verstandskies moet worden uitgehaald die voor 95% nog onder het tandvlees zit en niet verder doorkomt...
Maar waarom doet de tandarts dat niet gewoon? Of mag die niet in tandvlees snijden?
De wortel is volgens mij gewoon 'normaal' en hij ligt ook gewoon recht...
Wat heb je gehad dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
2 kiezen laten trekken is niks vergeleken met wat ik heb moeten ondergaan bij zon kaakchirurg
quote:
Jouw gebit SHINEDDD dan ook de gehele dag zeker?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou je godverdomme niet gewoon eens je BEK gaan poetsen ofzo?
Stelletje gore TOKKIES!!!
IK heb nog nooit een gaatje gehad!
Jouw tanden zijn zeker wel kwaliteit, hé?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee het is tandarts.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een woordgrap, de kaakchirurg die wel een gaatje heeft
Oh jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee het is tandarts.
Alsof kaakchirurgen gaatjes vullen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw tanden zijn zeker wel kwaliteit, hé?
Topique gaat over kaakchirurg... Weinig kaakchirurgen die gaatjes vullen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Pas maar op met al die ibu. Straks nóg een gaatje erbij.. in je maag...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:34 schreef Krogzar het volgende:
Vervolgens op zaterdag begint de pijn in m'n kies, me lekker gek geslikt aan de ibu, maar vandaag ben ik door m'n ibu heen, wordt gek van de pijn en kan op z'n vroegst dinsdag de kaakchirurg bellen .....
morgen maar (weer) naar de apotheek voor meer ibu....
Klacht: KIESPIJN
Klacht2: meer dan een maand moeten wachten op een kaakchirurg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |