Blocken was niet zijn sterkste punt?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef Jajong het volgende:
Ah, Kyle Maynard. Leuk verhaal, heeft laatst een freefight partij gevochten.
zelfde site, das toevalligquote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kwam die gozer tegen toen ik een goed plaatje zocht voor m'n OP.
Dat dit kan in Nederland !!____!!quote:
scherp, jij komt zeker van geenstijl af ofwel ?quote:
neuhquote:Op maandag 1 juni 2009 01:00 schreef Seam het volgende:
[..]
scherp, jij komt zeker van geenstijl af ofwel ?
Hij heeft een ideale lichaamslengte. Hoef ik niet meer zo ver te reizen naar Thailand.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef Boor-rat het volgende:
[ afbeelding ]
niks spoiler en alert. Hoppakkeeee met le geit.
Zou je t geven?
er ging iets fout, alleen geen zin om het te veranderenquote:Op maandag 1 juni 2009 08:13 schreef Klonk het volgende:
murp, wat doe, eerst topics verplaatsen naar het verkeerde subforum en dan sluiten
johquote:Op maandag 1 juni 2009 08:14 schreef murp het volgende:
[..]
er ging iets fout, alleen geen zin om het te veranderen![]()
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Puntkin. het volgende:
Neem dan tenminste een topic dat aanleiding geeft tot topicvoetbal.
SHOquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Klonk het volgende:
waar zullen we het topic nu eens heen schoppen ?
alexxxxxxxxxquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
Hoi Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tikkie, jij bent umquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef Klonk het volgende:
Als we er toch een spelletje van maken moet ie ook even in MEN gestaan hebben toch ?
Een gevoel kun je niet posten. Foto's welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
of is het nou beter om hem in TRV te zetten, vakantiegevoel
10/10quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Klonk het volgende:
hij is al in GC geweest, we gaan nu eens kijken of dit topic een goeie beoordeling kan krijgen
eensch, 1 euro is toch het minimalequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:13 schreef Boor-rat het volgende:
GVD! Ik vind het vervelend dat dit kuttopic steeds wordt verplaatst. Voor elke overplaatsing naar een ander subforum eis ik 1 Fok!euro. Zegt ts.
ja, en dan verlaat je vrouw je, omdat je geen geld meer hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
tenzij je te weinig hebt, dan is het hier beter
Neequote:
voorstellen van het publiek gaan we graag op inquote:
je zou het logboek moeten kunnen lezen voor dit topic, echt genoeg voor een flinke complot theoriequote:
is dat een vraag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou het logboek moeten kunnen lezen voor dit topic, echt genoeg voor een flinke complot theorie
quote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 20:56 door Isdatzo:
Topic verplaatst van forum "The Truth is in Here..." naar forum "Vraag & Aanbod"
Op donderdag 4 juni 2009 @ 20:57 door Klonk:
Topic verplaatst van forum "Vraag & Aanbod" naar forum "Brave New World"
Op donderdag 4 juni 2009 @ 20:57 door murp:
Topic in subforum "Vraag" gezet.
je moet het logboek lezen, of gewoon een boekquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Landen, streken en steden,
Zon, zee en strand,
of gaat het topic op wintersport?.
Maar we hebben de subsubsubforums nog niet gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar zijn we al geweest, en weer weggetrapt
we kunnen ook gewoon gezellig lekker gaan stappenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar we hebben de subsubsubforums nog niet gehad.
genoeg, maar we moeten niet te veel in eens willen, straks ontdekken ze onsquote:
We gaan het defensief spelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
genoeg, maar we moeten niet te veel in eens willen, straks ontdekken ze ons
wtf is dit?quote:
ja, ze heeft zelfs 't topic gesloopt.. kan 'm niet meer slottenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
kut, een donkerblauwe
we zijn er geweest...
een donkerblauwe kan nog meer, wist ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wtf is dit?
Op donderdag 4 juni 2009 @ 21:08 door HuHu:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose..
Heul niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef HuHu het volgende:
Als het goed is zou je nu wat knopjes moeten missen in dit topic.
we nemen het even mee naar achterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef HuHu het volgende:
Als het goed is zou je nu wat knopjes moeten missen in dit topic.
kutquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
kut, een donkerblauwe
we zijn er geweest...
Even lollen om de 'ze'quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ze heeft haar maatjes geroepen.. kut.
Haha pwndquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oké... hier heb ik helemaal geen knopjes. Maar je kan 'm in ieder geval niet meer slotten.
kuuuuuuuuuuut, ik kan hier helemaal niets meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oké... hier heb ik helemaal geen knopjes. Maar je kan 'm in ieder geval niet meer slotten.
'Ze heeft [..]'.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad.... ik ben gewoon alleen hoor.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuut, ik kan hier helemaal niets meer![]()
sorry murp, isdatzo, ik heb het verkloot
Ik vind INSERTNAAMVANHUHU altijd zo'n rare wijvennaamquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Ze heeft [..]'.
Waar zie jij meervoud.
Tja, je hebt van die figuren erbij zitten hè.. 't blijft fok natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Ik vind . altijd zo'n rare wijvennaam
oh, hijs alweer in SEX, wat gebeurd als ik het topic delete?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuut, ik kan hier helemaal niets meer![]()
sorry murp, isdatzo, ik heb het verkloot
Schop 'm eerst naar [FB] voordat je delete. Dan zal ik 'm wel weer terug zettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
oh, hijs alweer in SEX, wat gebeurd als ik het topic delete?
edit...huhquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
oh, hijs alweer in SEX, wat gebeurd als ik het topic delete?
Ja, dat was waarom enzoot.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef HuHu het volgende:
Ik had 'm weer ff van open-nomodclose af gehaald.
\kijk dan tenminste eerst ff in het logboek, CUL zijn we al geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef HuHu het volgende:
Ik verstop 'm in [CUL]. Kijken of ze hem vinden.
Ik heb hier geen rechten hèquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
\kijk dan tenminste eerst ff in het logboek, CUL zijn we al geweest
ONZ is ook heel apart, heb je speciale rechten voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom, we lachen 'het' uit!
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA *lacht en wijst*
Geen BUG of FB meer dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef HuHu het volgende:.
Wacht maar... totdat 'ie in het juiste forum staat. Dan sla ik toe.
ook geen subforum GAY voor HuHuquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen BUG of FB meer dus.
Murp, Klonk?
D&D?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef HuHu het volgende:
Ik heb meer rechten dan alleen daar hoor, dat nog wel.
En in DEV?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef HuHu het volgende:
Nou, zoals waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef HuHu het volgende:
Dat ga ik dus niet verklappen. Wacht maar totdat je zometeen een keer het topic opent en je gerickrolled wordt zonder dat je er wat aan kunt doen.quote:
* Isdatzo handen door sideburns haalt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet verklappen. Wacht maar totdat je zometeen een keer het topic opent en je gerickrolled wordt zonder dat je er wat aan kunt doen.
Moeilijk hèquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef HuHu het volgende:
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oHg5SJYRHA0&hl=nl&fs=1&autoplay=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oHg5SJYRHA0&hl=nl&fs=1&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |