Mijn werk is top. Het heeft me uit mijn dip gekregen. Me bezig gehouden. Me weer normaal gemaakt. Heb eerder ook gezegd dat ik vroeger altijd werkte voor het geld, en niet zozeer voor de vriendschappen met collega's. Maar toen alles dus wegviel waren mijn collega's er voor me, en daardoor waardeer ik ze nu zo veel meer en heb ik er wellicht vriendschappen aan overgehoudenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff je hebt veel meegemaakt de laatste maanden/jaar zeg!
Goed om te horen dat het nu weer allemaal weer wat beter gaat!! Langzaam krabbel je dus weer wat omhoog. En dat werk bevalt dat een beetje?
Nog altijd een zwak voor hem dus![]()
Wel kut dat hij je heeft laten zitten op juist zo'n moment
Trusten, Jannukquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
Dan ga ik nu maar vertellen dat ik echt naar mn nest ga, mn been slaapt in bed maar verder.![]()
![]()
Nee, dus ze hebben ook géén nutquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Kluts het volgende:
Die newbievragen in de OP, is daar ook een overzichtje van?
Slaaplekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
Dan ga ik nu maar vertellen dat ik echt naar mn nest ga, mn been slaapt in bed maar verder.![]()
![]()
Weet je al wat voor studie je volgend jaar gaat doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Las nog even terug, en wilde nog hierop reageren.
[..]
Mijn werk is top. Het heeft me uit mijn dip gekregen. Me bezig gehouden. Me weer normaal gemaakt. Heb eerder ook gezegd dat ik vroeger altijd werkte voor het geld, en niet zozeer voor de vriendschappen met collega's. Maar toen alles dus wegviel waren mijn collega's er voor me, en daardoor waardeer ik ze nu zo veel meer en heb ik er wellicht vriendschappen aan overgehouden. Het werk zelf is alleen best zwaar fysiek voor vijf dagen in de week, dus ik kan niet wachten om in september gewoon weer te gaan studeren
.
Fotoboek.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Kluts het volgende:
Die newbievragen in de OP, is daar ook een overzichtje van?
Weltrustenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Voor 95% zeker Technische Wiskunde aan de TU/e.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Weet je al wat voor studie je volgend jaar gaat doen?
quote:
okayquote:
Oh, ik merkte het meer op adhv de OP die ik nu voor het eerst een keer las.quote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |