Ik vind dat Waterreus het best goed doet.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Meer yuri waarschijnlijk. Afgelopen jaar, sinds zijn ervaringen als trainer, absoluut degene met de meest zinnige inbreng.
Nu nog hopen dat Waterreus een club vindt
Die zet Ajax elke keer als kampioen neer.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:42 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we weer van die kansloze lijstjes wie volgens de analisten waar eindigt in de eindstandVolgens mij heeft jack er nog nooit echt een goede voorspelling gedaan
Ja echt hequote:Op zondag 26 juli 2009 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zet Ajax elke keer als kampioen neer.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat Waterreus het best goed doet.
Maakt bij Studio Voetbal niet zoveel uit. Jack vindt toch dat het allemaal om hem draait...quote:Op zondag 26 juli 2009 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom altijd zoveel gasten? Leren ze het nou nooit.
Dat idee heb ik bij Hugo Borst ook met zijn mooi gemaakte glimlach. Die geniet echt van zichzelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef carloz187 het volgende:
Jammer dat Jan Mulder er weer bij zit. Deze man is zwaar vervelend. Hoort zichzelf iets te graag en gaat staads harder praten als iemand hem tegenspreekt. Nee dit was voor mij vaak een reden om een uitzending over te slaan. Jammer hoor...
Wat betreft Hugo ben ik het wel met je eens. Zonder hem is het de moeite bijna niet eens om te kijken een hoop geslijm en halfbakken geanalyseer.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:51 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder en Hugo Borst zijn de enigen die dit programma nog enigzins interessant maken. En met Jack aan tafel moet je wel harder praten want anders maak je geen enkele zin af...
Die ik dus ga kijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef KraideN het volgende:
Leuk.
Maandag is trouwens de herhaling van Studio Voetbal op Nederland 2 om 13:15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |