Dat zou wat zijn....quote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Van der Vaart terug naar Ajax , zou leuk zijn
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef BluesRebel het volgende:
Verdomme zeg.. geen woord over promotie-degradatie... eikels
Geloof je t zelfquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Kopbal het volgende:
Van der Vaart gaat zijn carriere kapot maken?
zou zeker niet verkeerd zijn , soms moeten ze een stapje terug doen om er weer 1 of 2 te makenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Kopbal het volgende:
Erg jammerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef BluesRebel het volgende:
Verdomme zeg.. geen woord over promotie-degradatie... eikels
Wat een onzin....quote:Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Van der Vaart naar Ajax wat een domme zet zou dat van hem zijn.
Een stapje terug is inderdaad niet verkeerd. 5 reuzenstappen terug wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zou zeker niet verkeerd zijn , soms moeten ze een stapje terug doen om er weer 1 of 2 te maken
zoals elk jaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef damsco het volgende:
Ajax gaat zo hard aars kicken aankomend seizoen.
Dat roepen jullie ieder jaar, maar als je het vaak genoeg zegt ga je vast een keer gelijk krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef damsco het volgende:
Ajax gaat zo hard aars kicken aankomend seizoen.
Het is zeker 5 stappen terug in salarisquote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een stapje terug is inderdaad niet verkeerd. 5 reuzenstappen terug wel.
Wat een jaloezie weerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Kopbal het volgende:
In salaris, in club, in competitie, in wat niet eigenlijk? Een Europese subtopper lijkt me meer iets voor een speler als Van der Vaart.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is zeker 5 stappen terug in salaris![]()
Jaloeziequote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een jaloezie weer
Hebben jullie al een investeerder voor die 300.000 euro voor die Guerrero gast?![]()
In Camp Nou werd Chelsea door een superieur Barcelona links en rechts compleet weggespeeld en kon Chelsea niets anders dan met 11 spelers voor de eigen goal hangen zodat het aantal echte kansen van Barcelona beperkt bleef. In London had Chelsea het geluk dat het snel op voorsprong kwam met een lucky shot, toen kon Chelsea hun eigen spel spelen, dus 9 mensen in de verdediging en 2 spelers loeren op de counter. Gelukkig voor het voetbal faalde de spitsen van Chelsea tot 3 keer toe toen ze opgelegde kansen kregen en scoorde Iniësta wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Ehm Chelsea ownde dat Barca gewoon maar goed![]()
Inderdaad, hij heeft ook geen record behaald door rond de 10 wedstrijden op rij de nul te houden.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Idd. Het hele seizoen vind ik hem al matig.
Man Utd moet de keeperspositie echt verversen dit seizoen.
Ajax dusquote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In salaris, in club, in competitie, in wat niet eigenlijk? Een Europese subtopper lijkt me meer iets voor een speler als Van der Vaart.
Zijn wel transfervrije spelers, voor Makaay, Lucius en de Cler is een afkoopsom betaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Venegoor naar PSVNaast ooijer nog zo'n oude gast dus PSV gaat dus Feyenoord achterna.
klopt maar waarom zou je een ooijer nog kopen die gast is 34 bijna 35.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn wel transfervrije spelers, voor Makaay, Lucius en de Cler is een afkoopsom betaald
Ik weet niet of je genoeg live voetbal ziet om te kunnen constateren dat het niet echt 'normaal' is hoe en in welk tempo Barcelona de bal rond kan laten gaan. De functionele techniek is tot kunst verheven met individuele kwaliteiten als de slagroom op de taart, de speelstijl van Ajax in de goede tijden.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk vond ik Barcelona in de CL absoluut niet overtuigend. Oké, tegen Bayern was natuurlijk top (niet live kunnen zien), maar in de finale was het ook weer niet zó goed hoor.
Waarom niet, hij kan rechtsback spelen en daar lopen er niet veel van bij ons...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
klopt maar waarom zou je een ooijer nog kopen die gast is 34 bijna 35.
Iedereen is beter dan droevermansquote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zoveel beter dan Koevermans is hij toch niet?
ik vond van wel. het was zeker geen spectaculaire wedstrijd, maar dat kwam door united--ze kwamen er totaal niet aan te pas; ze waren gewoon te zwak voor dit barcelona. gewoon... hoe barca spelers elkaar zo makkelijk vinden, dat hoge tempo, de dynamiek in het elftal... ik vind het prachtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk vond ik Barcelona in de CL absoluut niet overtuigend. Oké, tegen Bayern was natuurlijk top (niet live kunnen zien), maar in de finale was het ook weer niet zó goed hoor.
Het was idd vrij goed, maar niet 'legendarisch' goed. Ik vond de powerplay van Liverpool tegen Real indrukwekkender.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet niet of je genoeg live voetbal ziet om te kunnen constateren dat het niet echt 'normaal' is hoe en in welk tempo Barcelona de bal rond kan laten gaan. De functionele techniek is tot kunst verheven met individuele kwaliteiten als de slagroom op de taart, de speelstijl van Ajax in de goede tijden.
De finale was inderdaad niet legendarisch goed maar daarvoor heb je ook 2 teams nodig en daarvoor gaf Manchester te weinig voor thuis. Het gaat meer over de algehele prestatie over het hele jaar heen van Barcelona en natuurlijk in het bijzonder fantastische spelers als Xavi en Iniesta.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
Het was idd vrij goed, maar niet 'legendarisch' goed. Ik vond de powerplay van Liverpool tegen Real indrukwekkender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |