Weetje bel je vrienden gewoon weer ff op joh en leg het een klein beetje uitquote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op gegeven moment had ik helemaal niemand meer dus, qua vrienden (vanaf juli 08). Was gestopt met mijn studie (februari 09)(mede door alles was was gebeurd kon ik me helemaal niet concentreren enzo), mijn bijbaantje kom me pas en tijdelijke full time functie aanbieden een maand later (april 09), zat dus een maand alleen thuis, niets te doen, op het moment dat ik het depressiefst was. Enige keer dat ik nog buiten kwam was om met scharrel 'af te spreken' zeg maar. En toen, door mijn eigen depressiviteit/negativiteit, werkte dat op gegeven moment compleet niet, dus hebben we alle contact verbroken, toen was ik dus echt helemaal alleen. Ben tien kilo afgevallen door gewoon twee weken niet te eten. Etc. Toen ging ik in april full time werken, waardoor ik dus weer een beetje opknapte (eindelijk een reden om op te staan), en toen ben ik heel langzaam aan weer wat beter geworden. Ging toen half april ergens keer naar de kroeg, voor het eerst in maanden, en toen kwam ik scharrel tegen. Hebben we gezoend. En vanaf toen spreken we elkaar wel om de zoveel weken, maar afspreken doen we zelden. Maar eigenlijk haat ik het dat hij me in de steek liet toen hij de enige was die ik had. Maar scharrel is de grote uitzondering op alles, hem kan ik alles vergeven.
Vandaar dus dat ik niet zo gezellig was de afgelopen maanden box...
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij dat op het moment zo ziet hoeft het nog niet zo te zijn. Je hebt toch ook familie opa/oma/moeder/etc. praat met hun erover als je daar behoefte aan hebt.
Inderdaad dinsdag hoop duidelijkheid te krijgenquote:
Omdat het bij hen anders werkt.. dat gevoel niet kennen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.
Den haag, verder zou ik het niet weten.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom neem je niet aan dat er gewoon niemand anders is. Ik had het ook liever anders gezien.
ach die mooie stad achter de duinenquote:
Kanker kan je overal door krijgen, dus ik kijk niet naar een klein stukje verbrand vleesquote:
Ja ik wil ook wel komen. Mag dat?quote:
Niet teveel zorgen maken. Je bent nog steeds tof.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk zou dit sowieso een keer gebeuren, want de oude manieren waren gewoon gedoemd om ooit mis te gaan. Het is gewoon kut, en ook dat het nooit meer ok zal zijn.
Zon --> aangebrand vlees --> huidkankerquote:
Geloof me ik ken dat heel goed, ben namelijk van m'n 8e tot 15e alleen geweest...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het bij hen anders werkt.. dat gevoel niet kennen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zon --> aangebrand vlees --> huidkanker![]()
Zo ging mijn redenatie. Misschien beide theorieën samenvoegen?
SPOILER: HardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er werd voor ons gebarbequed... Het was gezellig en lekker, maar hij kon er niet veel van.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan niet BBQ-en? Wat ben jij nou weer voor man...
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weetje bel je vrienden gewoon weer ff op joh en leg het een klein beetje uitals het echt goede vrienden waren komt het dan ook wel weer goed. Ze begrijpen het verhaal
Nee ik ben maar 181 cm kortquote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik weet waar we heen gaan, en ik ga daarheen, kan jij wel naast me zitten hoor, hoop alleen dat je niet langer dan 1.90 bent, anders zit je met je benen onder de motorkap
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zoo herkenbaar
* Jannuk geeft Tegan een dikke knuffel
Thanksquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet teveel zorgen maken. Je bent nog steeds tof.
Ok..quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Geloof me ik ken dat heel goed, ben namelijk van m'n 8e tot 15e alleen geweest...
Hoiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |