Zoo herkenbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft mij in de steek gelaten omdat ik zo depressief was. Dat is begrijpelijk dat je dat niet meer aankan. Voor mij gevoelsmatig was hij de laatste persoon die ik nog had, die toen wegviel. In dat opzicht in de steek laten.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ff vraagje Djayzz, gaat het morgen nou nog door?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ben nu echt bijna in tranen. Maar er is gewoon nog zoveel gebeurd dat ik nu heb weggelaten. Ik weet niet of ik ooit weer de oude Tegan zal worden zeg maar.
hoeft ook nietquote:
Ik ben me er idd van bewust dat de mensen waarmee ik nu nog omga geen 'echte' vrienden van me zijn. Kies het beste van de kwaden, het is dit, of alleen/depressief zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan was het geen echte vriend van je, echte vrienden zullen je nooit in de steek laten om dat soort redenen en als er wat is zullen dat soort dingen ook gewoon vanzelf weer goedkomen.
Nou, niet dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.quote:
Welk park waar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...
Ze heeft een zwak voor hem.. dan gaat dat gewoon niet zo makkelijk, zeker niet als je ook een moeilijke tijd hebt gehad. Dan ben je vaak alleen maar blij dat dat beetje contact er nog is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hemn gewoon, hij heeft toch genoeg geflikt, snap echt niet dat je nog terug gaat naar hem. Zijn zat mensen die er wel voor je zullen zijn als er wat is.
Ik heb niet eens een auto.... mijn cabriootje heeft nogal wat problemen, dus de kans is groot dat ik met de trein ga.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.
Hoiiiiquote:
dag mevrouw muppetquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, ik heb begrepen dat KZ zich niet zo geweldig voelt, maar verder heb ik geen afzeggingen gehoord. Volgens mij gaan we barbequen en de park checken. Weet alleen nog geen tijd en plaats...
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook psychologen en psychiaters voor.
Je hoeft de oude Tegan ook niet te worden.. een verbeterde nieuwe is ook goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk zou dit sowieso een keer gebeuren, want de oude manieren waren gewoon gedoemd om ooit mis te gaan. Het is gewoon kut, en ook dat het nooit meer ok zal zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent minder blij met de nieuwe Tegan?
Dat jij dat op het moment zo ziet hoeft het nog niet zo te zijn. Je hebt toch ook familie opa/oma/moeder/etc. praat met hun erover als je daar behoefte aan hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben me er idd van bewust dat de mensen waarmee ik nu nog omga geen 'echte' vrienden van me zijn. Kies het beste van de kwaden, het is dit, of alleen/depressief zijn.
[..]
Nou, niet dus.
Als ik weet waar we heen gaan, en ik ga daarheen, kan jij wel naast me zitten hoor, hoop alleen dat je niet langer dan 1.90 bent, anders zit je met je benen onder de motorkapquote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij nog plaats hebt wil ik wel mee gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |