Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. hoe is het meneer scharrel afgelopen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je het dan zelf ook lastig om dingen te uiten of voel je, denk je, minder dan andere mensen?
Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soort van onbegrip dus (van beide kanten dan vaak).. en zelf het gevoel dat je altijd maar moet inbinden met die ander.
Dat word je op een gegeven moment helemaal zat idd. En dan kan je vaak beter zeggen dat je ermee ophoudt dan maar blijft investeren in de vriendschap
Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denkenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar kwam ik helaas vorig jaar achter ja.
Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je merkt, lijkt mij, toch wel dat bepaalde dingen je gewoon veel minder, of juist meer, doen dan anderen?
gheile hetero secks natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, wat voor benefits zitten daar aan vast?
Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gebeurt bij helaas nog regelmatig blijf altijd maar positief over mensen denken
Daarom is autisme ook een onzichtbaar handicapquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
smsjes die er 10 minuten over doen om afgeleverd te worden
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat ik bij mijn ex heel erg merkte was het gebrek aan communicatie. Als er iets aan de hand was/gebeurd was, vertelde hij dat niet maar daar moest je zelf achter komen. Is dat wat je bedoelt misschien?
Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben zo ongeveer al mijn vrienden kwijtgeraakt vorig jaar (yay for domino-effect). Op dat moment was ik echt helemaal depressief, en nu, die 'kennissen' die ik nu heb, het voelt nep tov wat ik vroeger had.
Oeh dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je daar kriebels van krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenkerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Voor mij ook heel herkenbaar, maar ik verlies nu steeds meer het "positief" denken over mensen
nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
grote handen klein toetsenbord
Uitgaan van gemiddeldes lijkt mij. Als iedereen zit te huilen op een begrafenis en jij niet, zegt dat toch iets? Dat maakt je niet beter of slecht maar wel anders.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je zeker of je eigen gevoel/reactie normaal is en die van de andere wel/niet? Als ik anders reageer dan de rest ben ik kennelijk de uitzondering/raar, maar voor mijn eigen redenering natuurlijk niet.
Dit soort dingen zijn bijna onmogelijk subjectief te benaderen.
Yeps, dan laat je helemaal niemand meer toequote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En dat is denk ik zo gevaarlijk dan word je zo'n doemdenker
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kost veel tijd om weer iets op te bouwen. Daarbij heb je natuurlijk ook die slechte ervaring erbij waardoor de kans is dat je mensen minder snel echt toelaat.
kijk op display Nee ik zie nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee het tikken lukt wel, ik verzend ze maar ze komen niet bij de ontvanger aan
Zolang je weet dat dat niet zo is, dan moet je gewoon lekker vasthouden aan je principes en je eigen eisen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging dan ook aan mezelf twijfelen. Zo van...doe ik dan zo moeilijk? Vraag ik nu echt teveel. Maar ik weet gewoon dat dat niet zo is.
Bedoel je dat je geen verbanden legt tussen je gevoelens en gebeurtenissen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad moeite om mijzelf te uitten. Ik heb ook door andere redenen ook een mindere waardigheidscomplex.
Ik snap niet wat ik voel en waarom ik dat voel.
Enigszins herkenbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, het is vooral als wij met een bepaald protecol werken (bv. bij nabestellingen de kassabon meegeven, die je dan later inneemt) dan komt het er bij hem niet dat er misschien mensen zijn die de bon willen houden, want ja, in zijn hoofd zouden ze dan de bestelling nog eens kunnen krijgen. Dan moet je gewoon twee bonnen meegeven om geen gezeik te krijgen, uitleggen gaat niet bij hem. Even een voorbeeld, want beter kan ik niet echt uitleggen.
Dan zitten we in het zelfde schuitjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, en dit was echt het ergste wat mij zou overkomen, omdat ik juist niet snel op mensen afstap/vrienden maak. Wat natuurlijk ook nog de reden was dat dit me moest overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |