Ben ik het toch eens een keer eens met dagdag.quote:
mwha ik vind hem wel tofquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toni Colette
http://www.aceshowbiz.com/images/events/PPF-001585.jpg
Als ik 'm niet meer leuk vind dan haal ik 'm er zo uit hoor, en dan groeit het weer dicht. Dat is niet te vergelijken met opzettelijke blijvende! verminking.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ontken de hele kwestie nou maar niet, jij hebt zo'n stukje puur kwaad daar onderin tussen je benen bungelen. Geen excuusjes mogelijk.![]()
Eigenlijk zouden er strenge regels opgesteld moeten worden omtrent dit soort ingrepen, te denken valt dan een minimumleeftijd van 21 en andersoortige geintjes. De Neerlandsche jongedame dient beschermd te worden tegen dit soort excessen en tegen zichzelf, de Priscilla's en co mogen zichzelf helemaal naar de knoppen piercen. Over de hele wereld worden vrouwen bewust seksueel misbruikt en verminkt terwijl in Nederland onze 'chicks' doodleuk er zelf voor kiezen.
Google haar naam eens, met safe search uit, dan zie je haar toplessquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
BT is alle SC's langs aan het gaan met haar gedrochtje.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Google haar naam eens, met safe search uit, dan zie je haar topless![]()
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foeiquote:
ik wist niet dat we zoveel sc's haddenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
Ik mag het niet meer doen. Dat geeft niet, want ik heb ze nu toch al allemaal gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
Whehe, maar ze is ook zo'n cutie.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
Google eens "reincarnatie Hitler", met safe search uit, dan vind je een FOK!er.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toni Colette
http://www.aceshowbiz.com/images/events/PPF-001585.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |