De saaiheid is in z'n algemeenheid nogal toegenomen op fok!quote:
Eet een van je hamsters opquote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je wordt er eerder depressief van.
quote:
Ja ik weet dat ik al de hele dag op fok zit ...quote:
Teveel grauwe middelmaat inderdaad, voorspelbare users zonder ruggengraat.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is het saai op FOK!.
Ik lust geen cavia'squote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Eet een van je hamsters op![]()
[..]
Hey, pssst, hey meisje, heb je cam ?!!!
Het is de realiteit.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent wel aan het klagen he jij!
quote:
Ik heb de gehele dag deze prachtige dag in een liggende positie moeten doorstaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik al de hele dag op fok zit ...
Pudding!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Teveel grauwe middelmaat inderdaad, voorspelbare users zonder ruggengraat.
Zeg, schiet mij zo opeens te binnen he. Hoe is het met die wond op je hoofd afgelopen? Machtig zichtbaar litteken?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ieh, er zitten telkens vliegen op m'n kamerhad ik toch die vleesetende plant moeten kopen gisteren..
Of zoals Marco Borsato het zou verwoorden: het is de waarheid.quote:
Ziekjes?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de gehele dag deze prachtige dag in een liggende positie moeten doorstaan.
Ik had almachtige buikkramp, als ik ging staan ging ik echt tegen de vlakte van de pijn.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust geen cavia's![]()
Ja, maar niet bij me
Lijkt me wel cwl zo'n plant...quote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ieh, er zitten telkens vliegen op m'n kamerhad ik toch die vleesetende plant moeten kopen gisteren..
Het is nog aardig opvallend voor zo'n klein kutwondjequote:Op zondag 31 mei 2009 22:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, schiet mij zo opeens te binnen he. Hoe is het met die wond op je hoofd afgelopen? Machtig zichtbaar litteken?
Wij moesten borduren in groep 8. Echt what the hell.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als je Fok! saai vindt zoek je toch een andere bezigheid? Ga borduren ofzo.
Het is FOK!, in kapitalen!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als je Fok! saai vindt zoek je toch een andere bezigheid? Ga borduren ofzo.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij moesten borduren in groep 8. Echt what the hell.![]()
En dan kwamen er nog een stel kampsjaak oduers de klas binnen stomen "WAAROM MOET MIJN ZOONTJE DEZE WIJVEN BEZIGHEID DOEN?"
Ah, memories.
Marco B. maakt kutmuziek.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of zoals Marco Borsato het zou verwoorden: het is de waarheid.
quote:
Nee, niet eens. Maar echt een achterlijke buikkramp zodra ik ging staan.quote:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Marco B. maakt kutmuziek.
Ik luister er niet naar.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef MiVer het volgende:
de stemming die slaat
en kronkeld tot mix
van smaak
jawel
Grote schoonmaak en driekwart van de users deleten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Teveel grauwe middelmaat inderdaad, voorspelbare users zonder ruggengraat.
Hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan kwamen er nog een stel kampsjaak oduers de klas binnen stomen "WAAROM MOET MIJN ZOONTJE DEZE WIJVEN BEZIGHEID DOEN?"
Ah, memories.
Wij niet, maar ik had het graag willen leren.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, memories.
Okéquote:
Niks, gewoon door gegaan ermee dat jaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen?
Bij ons waren de meiden en jongens gescheiden.
Wij moesten handenarbeid_!!! doen en de jongens... Tja ik weet het eigenlijk niet...
En we moesten punnikken en ik kon het niet, vond het niet leuk en haatte dat ding waarmee je punnikt.
Hoi Mivquote:Op zondag 31 mei 2009 22:27 schreef MiVer het volgende:
als je blaast
kan het dwarrelen of kriebelen
een keuze
Waarom nou jij?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Marco B. maakt kutmuziek.
Ik luister er niet naar.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er 1.
Had.
Ze blijken water nodig te hebben.
Graag barbecuesaus voor bij de nuggets.quote:
jij van uiterlijk veranderdquote:
1 woord: hamstertoiletquote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij ook wel. Maar ik had wel weer genoeg geld uitgegeven aan onzin!
Wij moesten praten over drugs enzoquote:Op zondag 31 mei 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen?
Bij ons waren de meiden en jongens gescheiden.
Wij moesten handenarbeid_!!! doen en de jongens... Tja ik weet het eigenlijk niet...
En we moesten punnikken en ik kon het niet, vond het niet leuk en haatte dat ding waarmee je punnikt.
Dan had je wel de kans gehad om eens te stinkvingeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:30 schreef gers het volgende:
ik moest breien
en zelf op het vmbo leren koken
IK BEN GODVERDOMME GEEN WIJF
PM uw adres maar dan maak ik dat voor u in orde!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Graag barbecuesaus voor bij de nuggets.
Die heb ik nog niet gekocht hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |