abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69854168
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Eisoep het volgende:

[..]

ja inderdaad mijn kippen zaten 21 dagen te broedden maar weet niet hoe het zit met eenden.
Drie weken, dus dat zou betekenen dat het ook 21 dagen zou zijn.. Ik verwacht dan ook dat ze elk moment uit gaan komen

Het plaatsen van foto's gaat helaas niet, want moedereend heeft zich goed verstopt in hoge struiken
pi_69858174
Spannend!

Tevens Vind Post voor eenden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69988813
Nou mensen, het is allemaal goed gegaan!

Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!

Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.

Eind goed, al goed!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 12 juni 2009 @ 23:27:47 #29
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_69989963
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:

Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!

Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.

Eind goed, al goed!
Jammer voor de heerlijke recepten die ik hier door mis loop.

Maar goed om te horen dat de familie Duck de vijver heeft weten te halen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_69990044
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:

Eind goed, al goed!
En dan regel je niet eens foto's voor hier?
pi_69991661
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef Rapaille het volgende:

[..]

En dan regel je niet eens foto's voor hier?
Mijn vader is niet zo fototechnisch. De laatste keer dat hij zijn digitale fotocamera gebruikte, zijn alle foto's misluk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')