Drie weken, dus dat zou betekenen dat het ook 21 dagen zou zijn.. Ik verwacht dan ook dat ze elk moment uit gaan komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja inderdaad mijn kippen zaten 21 dagen te broedden maar weet niet hoe het zit met eenden.
Jammer voor de heerlijke recepten die ik hier door mis loop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:
Nou mensen, het is allemaal goed gegaan!
Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!
Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.![]()
Eind goed, al goed!
En dan regel je niet eens foto's voor hier?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:
Nou mensen, het is allemaal goed gegaan!
Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!
Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.![]()
Eind goed, al goed!
Mijn vader is niet zo fototechnisch. De laatste keer dat hij zijn digitale fotocamera gebruikte, zijn alle foto's mislukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:31 schreef Rapaille het volgende:
[..]
En dan regel je niet eens foto's voor hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |