Misschien dat er een uittreksel gemaakt kan worden waar alle "ooohsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Heider00sje, gewoon even de Emma Eend topics lezen, van het begin af aan.
Voor goede tips en veel vermaak
Ik ga het topic meteen doorlezenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Heider00sje, gewoon even de Emma Eend topics lezen, van het begin af aan.
Voor goede tips en veel vermaak
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien dat er een uittreksel gemaakt kan worden waar alle "ooohs", "aaahs
" en tvps uitgehaald zijn, dan hou je een topic of twee over
![]()
TS, hoeveel toezicht is er en hoever is het naar open water?
enneh... foto's?
Niets ervanquote:
Onder begeleiding wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.
Het is eigenlijk een klein tuintje, en de dichtstbijzijnde vijver is wel 700m verderop, met allemaal hofjes/wegen ertussen. Dat gaan de kleintjes niet zo snel redden ben ik bang..
Geen brede sloot dichtbij?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.
Het is eigenlijk een klein tuintje, en de dichtstbijzijnde vijver is wel 700m verderop, met allemaal hofjes/wegen ertussen. Dat gaan de kleintjes niet zo snel redden ben ik bang..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de buurt van Arnhem? Kom ik het nest wel even halen.
Moedereend zit nog steeds op het nestquote:
ja inderdaad mijn kippen zaten 21 dagen te broedden maar weet niet hoe het zit met eenden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Moedereend zit nog steeds op het nestWel respect, lijkt me best saai, zo lang op eieren zitten
Drie weken, dus dat zou betekenen dat het ook 21 dagen zou zijn.. Ik verwacht dan ook dat ze elk moment uit gaan komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja inderdaad mijn kippen zaten 21 dagen te broedden maar weet niet hoe het zit met eenden.
Jammer voor de heerlijke recepten die ik hier door mis loop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:
Nou mensen, het is allemaal goed gegaan!
Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!
Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.![]()
Eind goed, al goed!
En dan regel je niet eens foto's voor hier?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Heider00sje het volgende:
Nou mensen, het is allemaal goed gegaan!
Ik heb van mijn vader vernomen dat het uiteindelijk twaalf kleine nieuwe eendjes heeft opgeleverd!
Mijn vader heeft samen met moeder eend onder begeleiding de kleine duckjes in alle veiligheid naar de grote vijver verderop gebracht.![]()
Eind goed, al goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |