Misschien dat er een uittreksel gemaakt kan worden waar alle "ooohsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Heider00sje, gewoon even de Emma Eend topics lezen, van het begin af aan.
Voor goede tips en veel vermaak
Ik ga het topic meteen doorlezenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Heider00sje, gewoon even de Emma Eend topics lezen, van het begin af aan.
Voor goede tips en veel vermaak
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien dat er een uittreksel gemaakt kan worden waar alle "ooohs", "aaahs
" en tvps uitgehaald zijn, dan hou je een topic of twee over
![]()
TS, hoeveel toezicht is er en hoever is het naar open water?
enneh... foto's?
Niets ervanquote:
Onder begeleiding wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.
Het is eigenlijk een klein tuintje, en de dichtstbijzijnde vijver is wel 700m verderop, met allemaal hofjes/wegen ertussen. Dat gaan de kleintjes niet zo snel redden ben ik bang..
Geen brede sloot dichtbij?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Weinig tot geen toezicht, want mijn vader is overdag altijd werken.
Het is eigenlijk een klein tuintje, en de dichtstbijzijnde vijver is wel 700m verderop, met allemaal hofjes/wegen ertussen. Dat gaan de kleintjes niet zo snel redden ben ik bang..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de buurt van Arnhem? Kom ik het nest wel even halen.
Moedereend zit nog steeds op het nestquote:
ja inderdaad mijn kippen zaten 21 dagen te broedden maar weet niet hoe het zit met eenden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Moedereend zit nog steeds op het nestWel respect, lijkt me best saai, zo lang op eieren zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |